Wednesday, November 30, 2011

bűnbe esve...



Texasban jarva oriasi plakatokrol vidam marhak nevetnek rank, a szoveg a kovetkezo:a vegetarianusok titokban minket esznek:)es meg kacsintanak is hozza:)
En nem szeretem az edesseget, evekig is elvagyok sutemeny, csoki barmi edes nelkul.
Aztan neha kinezek valamit es titokban megeszem:)nem tudom miert titokban, senki nem bantana erte, de igy jon ki a lepes.Es mikozben eszem, kuldok egy osszekacsintast a texasi marhaknak:)amit gondolok, nem irom le:)
Igy estem bunbe tegnap, ezzel a karamellas bombaval.Minden karamell izu benne, a krem, a tojasfeherjes karamellas sutemeny resz, amit valoszinuleg csak szaritani tesznek a sutobe, olyan porhanyos..latvanynak sem utolso, es bunbe esni vele sem:)Olyan mely nyomot hagy az ize, hogy joideig nem fogom megcsalni semmivel:)

10 comments:

  1. Ahogy elnézem a képet, szívesen bűnbe esnék vele én is:)

    ReplyDelete
  2. meg eppen itt vagyok:))szivesen engednem, hogy megfelezzuk:))

    ReplyDelete
  3. Ez nagyon jól néz ki Ágnes, középső fiam nagy kedvence a karamelles bármi, lehet tudni a receptjét?

    ReplyDelete
  4. Megkerdezem az uzletben, hatha megkapom.Pontosan olyan finom, ahogy kinez:)Neki is izlene!

    ReplyDelete
  5. Hu,ez milyen szep!!!
    Es,hogy nem fogod megcsalni semmivel,hat az nagyon tetszik!
    Megnevettet:)

    Eniko

    ReplyDelete
  6. Ági, nem csodálom,hogy bűnbe estél, én sajnos szeretem és fogyasztom is az édességeket, karamellás, kávés, csokis.........

    ReplyDelete
  7. Eniko:)orulok, hogy jot nevttel! ehhez tenyleg hu maradok, olyan fincsi volt:))

    puszi:)

    ReplyDelete
  8. Judit:)akkor meghivnalak szivesen egy ilyenre, lehet lemondanal az osszes tobbirol:))

    puszi, szep napot!

    ReplyDelete
  9. Uh nagyon jól néz ki. Én azt hittem ez egy torta:) Hiába, a hét bűnből az egyik rám vall:) Torkosság.:):)

    ReplyDelete
  10. Nem nezted nagyon el tami, mert van tortameretu is, es az is eppen ilyen , csak sokkal nagyobb:)
    Ez olyan egyszemelyes torta:D

    ReplyDelete