Thursday, November 3, 2011

komplikálva...



Nem tudok valaszt talalni arra, hogy a dicseretek erteket mennyiben befolyasolja az, hogy kitol kapjuk, veszit e ertekebol, ha agyon hasznaljak.
Mennyire kiehezettek vagyunk, ha erzunk valamit, es bar ugy viselkednek velunk szemben, de maga a szo megsem hangzik el es amikor megis, akkor szo szerint madarat lehet fogatni velunk.
Nem panaszkodhatom, hogy hianyaban lennek dicsereteknek, sokszor kapok.Megis neha elhangzik egy megjegyzes, ami nem is feltetlenul dicseretnek van szanva , es az tesz lebegove napokig.Eloszor persze orulok, es befele vigyorgok, mert nem mondom el senkinek, en kaptam, az enyem, aztan napokkal kesobb kinevetem sajatmagam, milyen ostoba ovis viselkedes ez, pedig mas nem is tud rola, csak en:)Ugye, milyen komplikaltan dilis tudok lenni?:)
Hetfon delutan beszeltem a konyvelonkkel, sajat szokott sebesseggemmel, kozbevagott, hogy hey hey, allj, lassits, gyors vagy nekem.Mar nem eloszor mondta, azt is mondta egyszer, barmikor telefonal ram, nincs szuksegem idore, azonnal kepben vagyok.Es en ilyen elejtett mondatoktol tudok orulni.
Vagyis osszefoglalva:attol ertekes e , mert nem is igazan annak van szanva, ami, vagy attol e, aki mondta, vagy attol e, mert nem is olyan a viszony, hogy tole ilyet varunk el.
Mitol ertekes igazan egy dicseret?miert nem egyforma mind, ahogy kapjuk, ahogy jon?
Tegnap keson kerultem agyba, de meg elalvas elott is morfondiroztam ezen..szep kis altato:)

Reggeli keszites kozben meg az jutott eszembe, lehet azzal van a bajom, ha ugy dicsernek, hogy valamit kaptak tolem, az kevesbe ertekes, mint aki csakugy minden erdek nelkul mondja..palacsinta sutes kozben ertettem..megint bonyolitom onmagam..

Szep napot!:)