Monday, November 7, 2011

a hétvége fotója...



...mancsi nagylanykodik, olyan mereszseget kovetett el tegnap delutan , hogy kimaszott a keritesen a hatso udvarrol, es az elso fa tetejeig meg sem allt.
Aztan ott leult es sirva nezett le, mert ugyan folment de le nem tudott jonni.
Nagy izgalmakat atelve, vegulis sikeres volt a mentes, egy minden szoreben remego cicukat nyomtak a kezembe.
Este mar boldogan dorombolt az olemben, es bizom benne, hogy jo lecke volt, a fat ezentul csak alulrol szemleli, ahogy tette ezt korabban.



macskasagok:

a kutyanak gazdaja van, a macskanak szemelyzete:)

a kutyat ha hivjak, szalad a gazdajahoz, a macskat ha hivjak, uzenetkent felveszi es kesobb reagal:)

a macskak okosabbak , mint a kutyak, mert nem talalsz 8 olyan macskat, akiket egy szan ele bekotsz:)


azok az emberek, akik utaljak a macskakat, kovetkeoz eletukben egerek lesznek:)

11 comments:

  1. Kedves Ágnes!
    Kérdezted a karácsonyi kaktuszt hogy Nálad miért nem nyilik...Egyszerű az ok- nyáron nem szabad öntözgetni csak annyira hogy ne pusztuljon el... Azért szoktam írni hogy sanyargattam... olyan helyre kell tenni ahol félárnyék van és Te szabályozod az öntözését...Sok sikert, jövőre próbáld ki...Előtte az enyém sem nyílott...

    ReplyDelete
  2. Kedves Ágnes!
    Aranyos volt a történet és nagyokat mosolyogtam a "mondásokon". Ez tényleg így van. Én macska és kutya tulajdonos is vagyok...és tényleg így van, ahogyan leirtad.:-))
    Szép estét kivánok neked!
    Puszi
    ui.: Egy harmadik kategória még mondjuk a dewgu. Nekem ők is vannak.:-)))

    ReplyDelete
  3. Vera:)nagyon szepen kosoznom, de en kepzeld pont az ellenkezojet csinaltam:D Teljes fenyben volt mindig es gyakran locsoltam, nyaron plane.Igy ertem mara sanyargatasod:)) Azonnal mas helyet keresek neki.

    Koszonom, puszi, szia:)

    ReplyDelete
  4. Csilla:))orulok, hogy tetszett!!en is kutya-macska gazdi vagyok, szeretem mindkettot.

    Na ezta dewgu-t meg kell neznem , mert fogalmam nincs mi az:D az is lehet valami fozesi fuszernek gondolnam:DD

    Koszonom, hogy elmeselted:)

    puszillak, szia!

    ReplyDelete
  5. Nincs macskám, de az udvaromban mindig van macska-valamelyik szomszédé, jól érzik itt magukat:)) de a "macskaságok" nagyon tetszenek:)))

    ReplyDelete
  6. Orulok, hogy tetszettek:))sok hasonlot talaltam a neten, de ezek voltak a legjobbak:))

    puszi, szia:)

    ReplyDelete
  7. Ó...szegény cicus...imádom őket!:) Pont ezért nincs-vagyis 2 hete van-mert ha eltűnnek v. az autó elüti őket mindig belebetegszek:(
    Két hete egy ökölnyi fekete cicuska jött hozzánk-azóta itt van , el sem akar menni. Szépen kikupáltuk:)Nem akartam hogy nálunk maradjon-de mostmár nem akarom hogy elmenjen..
    puszi és szép napot:)

    ReplyDelete
  8. Edina:) en minding kutyabarat voltam, mert a macskaknak nekunk kell kedveskedni:) aztan orokbe fogadtam egyet, a kerteszet viragai koze szuletett, sajnaltam okeet, igy egyet hazahoztunk.Levett a labamrol, olyan aranyos, kedveskedo cica volt.Karacsony elott gazoltak el:(((szo szerint bele betegedtem.
    Ezt a cicat a ferjem hozta, mert hasonlo, a laban is a feher papucs, es O is tunderi let.De most el kezdett csavarogni, es felek ennek sem lesz jo vege.Azert vigyazok ra:)

    KOszi, hogy leirtad!

    puszillak:)

    ReplyDelete
  9. Bocs a kaktusszal voltam elfoglalva igy elmaradt... nagyon jó a kép és a történet....

    ReplyDelete
  10. Koszi Vera:) semmi baj!

    A virag mar uj helyen van:)

    ReplyDelete