Tuesday, November 15, 2011

A Nő és A Férfi...

A No
Azt kivantam utalj meg, ne szeress, hogy ne szeresselek, es kozben vegig attol rettegtem nehogy igy legyen/ en

A Ferfi
Nem tudom, csinald ugy, ahogy neked kenyelmes/ ferfi

Mindig foglalkoztatott , foglalkoztat az orok, klasszikus kapcsolat ,ferfi-no.
Szeretem nezni, hallgatni, olvasni a masoket, a sajatom, szeretem boncolni, elemezni, ertekelni, hasonlitani.

Nem tudom miert ennyire fontos, de nagyon az.
Sokat olvastam arrol, hogy miben kulonbozunk, hogyan egeszitjuk ki egymast, hogyan kergetjuk egymast az oruletbe.
Meg ugy is megvizsgaltam, milyen korban mi az amit nezunk, elvarunk, fontosnak tartunk egy fiu, ferfinal.
Igen, azt hiszem orok, es izgalmas tema, valahogy soha nem valik lapossa.
Eloszor ugy kepzeltem eleg jol osszegeztem a fonti ket gondolatban a Not es a Ferfit.Es ugy kepzeltem eleg, ha ennyit irok.Bar igencsak kihivtam volna magam ellen Oket, a Ferfiakat.De itt a blogomban elegge lanyok egymas kozott vagyunk.
De , nem altalanositok, elvegre semmi bajom Veluk, marmint a Ferfiakkal, mert valljuk be, nelkuluk semmit nem er az elet:)(vallalom, ha masok, mashogy gondoljak:)


*aztan a fonti Ferfi mondat ellen elovettem egy ilyet, egy masik ferfit


...akkor elhiszem ugy szeretsz, ahogy meg nem szerettek..