Saturday, November 26, 2011

infarktus a Hegyi utcában...

Tipikus penteknek indult a nap tegnap, reggel jo hideg, de delutan ujbol kisutott a Nap es kellemes 10 fok folotti volt.
Amikor hazjottem szokasosan kiengedtem a kutyakat es a macskat, mar az ajtonal alltak turelmetlenu
l. Ilyenkor elol hatul legalabb 5-6 mokus van az udvarunkon, szorgoskodnak.A kutya-macska banda persze azonnal megindul, hatha elkapnak egyet, de ez soha nem sikerul, viszont legkozelebb is megprobaljak.
Ok szaladtak en megneztem a blogom, mielott a konyhaba indultam.Eloszor nem tudtam eldonteni , hogy megsertodjem e azon, hogy a kutyat sem erdekelte az en varronoi tudasom a szoknyaval kapcsolatban:)(ez csak poen), de aztan ugy dontottem jot nevetek, mert napkozben mindenki megdicserte rajtam:)
Aztan eszembe jutott az ehes kamaszom, es gyorsan kotenyt kotottem, es felvettem a gyongylancom(Julia Child utan szabadon:)ha ebben latnak tudjak kulonosen jokedvem van, a napokban a baratnom is jobb kedvu,a hetfo hajnal ellenere, szoval ram ragadt.
A konyha egyik ablaka a hatso kertre nez, onnan tartom szem alatt a bandat.Egyszer hirtelen eros ugatas es nem akar szunni, latom , hogy valamit korbe alltak es nem mozdulnak.Szaladok es nem hiszi el senki de egy kis mokus fekszik a kor kozepen.A macska nyugodtan ul, a ket lokott kutyam meg ugat eszelosen.Folkaptam oket es behoztam, a macska jott magatol.
Kozben befutott B. is, es meselem neki , szalad O is.A kis mokus bekesen ott fekudt, sehol serules nyoma, de mar nem elt:(((

Visszajovok a hazba es latom Teddy(az egyik kutya, aki 1 kg sullyal bir, a hatso bal labara nem tud raallni.Nezem, vizsgalom, de harapas vagy egyeb serules nem lathato.
Persze allatorvos lett a vege, aki a mokus miatt hajlando volt kijonni.Teddy csak rosszul lepett, de a mokus infarktusban halt meg...!?!?!? ezt allapitotta meg.
A mokus a fan ugralas kozben megijedt, rosszul lett es meghalt, ugy esett le a fa ala.....


Este elvittuk egy allat temetobe mokuskat..de kerdezem en milyen, mennyire stresszes elet van, ha mar a mokusok is igy vegzik????

Ma kimentek a kutyak es allnak a fa alatt neznek fol, hogy mikor hullik na nem a sult galamb a szajukba, hanem egy szegeny mokuska...mondtam nekik, idopocsekolas...es egyaltalan szegyelljek magukat...ertetlenul neznek ram, es en ertem oket:)


*regi foto a bandarol, igy alszanak a haloingemen, amig nem vagyok itthon

**szegeny mokuska, olyan bekesen aludt...(nem en fotoztam), nyugodjon bekeben!

4 comments:

  1. Ezeknek a kis rágcsálóknak gyenge a szívük azt mondják...szegényke.
    A kis kutya-macska banda meg jogosan várja ezek után a sült galambot is!

    ReplyDelete
  2. Gabi:)gondoltam, mert neha nagyon furcs hangokat adnak ki, ha riadtak.
    Sajnaltam szegenyt, olyan bekesen aludtnak nezett ki...de hiaba az allatvilag torvenye ellen mit lehet tenni..

    ReplyDelete
  3. Ágnes, nekünk nyulaink vannak és már néhány infarktusba pusztult el, megijedt valamitől, úgy néz ki, nehezen viselik a stresszeket.

    ReplyDelete
  4. En errol ilyenrol nem is tudtam Rozsa:)koszonom, hogy leirtad.

    Szep vasarnapot Neked:)

    ReplyDelete