Tuesday, October 1, 2013

October...



"Nincs  mégegy evszak, amikor az ilyen kellemes és napos foltok is világítanak, és a termék olyan kellemes hatással van az érzésekre, mint most októberben. "
- Nathaniel Hawthorne


..masodik hete 20 fok folotti homerseklet van felenk, meleg napos ido.Ma beleptunk az oktoberbe, ezzel igy mar indian nyarnak nevezzuk.
Meg nem talaltam szineket, meg egybefuggoen zold a taj, de tudom, amikor a honap elkoszon, ilyen szep lesz majd, mint ez a foto.


*foto a netrol

5 comments:

  1. Én is az utazás alatt az autóból, majd a vonatból fedeztem fel a megosztó színeket a fákon, otthon valahogy nem. Vagyközen változtak, ahogy jött be a hideg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itt meg videken a varosbol ahogy kimegyek, meg ott sem lattam.Talan egy falevel, de nagyobb foltok meg nincsenek.Azt hiszem azert, mert ejszakara sem hult meg le, meg 16 fok korul marad.Orulnek, ha jo sokaig maradna ilyen:)

      Delete
  2. Sajnos nálunk nyilván elmarad a szép október, hideggel, esővel köszöntött be, van egy hiányérzetem-elmarad a vénasszonyok nyara. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azert hatha jon meg joido is oda feletek is, en mindenesetre jo szivvel adok ebbol:)Itt az elorejelzesben marad jovohetig.Maradjon, nem banom:)

      Delete
  3. Itt már elég sok sárga levelet látok, ha az ablakon kinézek, a szomszéd sárgabarack fája már nagyon tarka színben tündököl.
    Várom a meggyfa színét, hát az tavaly meseszép volt:)

    ReplyDelete