Thursday, October 31, 2013

october volt...


Esosen-kodosen de meleg legaramlattal bucsuzunk az Oktobertol itt felenk.Es persze a maskarakkal.Igazan semmi meglepo nem volt ma abban, ahogy behajtottam egy cappuccinot venni reggel a cicas jelmezemben(2 ful, orr,  es farok-amit nem lattak ugyan:) na es bajuszom is volt rajzolva, a kavezoban Superman szolgalt ki szemelyesen!Az egesz varos tele volt jelmezes felnottekkel, este gyerekekkel.
Volt egy pizza partynk is, amit maga  a manager rendezett, aki balerinanak oltozott , nem kis derultsegunkre.
Bennem megis valami egeszen mas marad meg errol a naprol, amit lejegyzek, hogy el ne felejtsem.
Vannak csaladok, ahol az egyik gyerek tiszta , rendezett mindig.Es van a masik testver, akinek mindig disznool van a szobajaban,kap is rendesen erte, egeszen addig, amig a rendszereto testver meg nem unja es inkabb nala is mindig rendet rak, mert nem birja hallgatni a leszidast.A szulo titokban tudja ,hogy nem a rendetlen gyereknel tortent ekkora valtozas, de nem szol.Senki nem szol, a szeretet beszel.
Van egy lany , aki nagyon lassu a bankban.Bar teamwork van, de azert kovetve van az egyeni teljesitmeny is egy bizonyos fokon.Ilyenkor mindig a kapitalizmusrol tanultakra, a tokere, a profitra gondolok.Boncolgatom magamban, rakosgatom, mint egy puzzle-t.
Nem tehetek  rola,  csomo mindent megcsinalok helyette, de nem vallalom fol, az o javara irom, es csak remelem, hogy a manager ha  titokban tudja is, de nem szol, mert a szeretet beszel.Nem varok el erte semmit.Mindenkinek mas az erossege, mas a gyengepontja.
Tul gyorsan elszaladt ez a honap, ezzel az utolso nappal jo sokaig eljatszottam, hosszitottam, nyujtottam egeszen mostanaig.Agyo Oktober, jovore, veled, ugyanitt:)

* pic.a netrol:ontario osszel

4 comments:

  1. No, ezt én sem értem, hogy miért erőltetik más országok szokásait kis hazánkra, gondolok itt a Valentin napra vagy a Halloween-re.
    Persze megvan a magyarázat erre is: üzlet - eladó az egész világ...

    ReplyDelete
  2. Igen , igen, elado mar minden, csak eppen nincs annyi vevo, erre nem gondol senki.
    Neha eleg idiotanak latom az egesz vilagot!

    ReplyDelete
  3. Julia:) igen, ilyen, amikor mas szempotot hoz a masik szempar, jelen esetben a tied.Koszonom en is!

    Nem titkolom, ha rakerdeznek, mar leirtam Monikanak, Orsinak, nyitva van a blogom, mert otthonrol eleg sokan olvasnak ugy, hogy nem irnak blogot, es egy kedves holgy csak igy tud bejutni hozzam, kulon kerte.Bar en csak nagyon kevesotoket kovetlek rendszeresen, de nyugodtan reagalhatsz, irhatsz rola, ha valamit meginditottam.

    Szeretettel:)

    ReplyDelete
  4. Jo lenne azt hinni, hogy ido multaval igen.De ismerem az altalad irtakat is, megtapasztaltam sajnos:(

    ReplyDelete