Tuesday, October 22, 2013

októberi este...


...miota itt elek megfigyelhettem, mindig ugyanugy tortenik ilyenkortajt, reggel meleg van, majdnem ebedidoig, aztan delutan hazafele mar sarkvideki levego kiser.Ma is megerkezett, a homerseklet  lekuszott egyjegyuig, ejjel talan 2 fok lesz, es havat is igergetnek.
Igen, hazafele olyan harapnivalo volt a levego, havat harapos, hofelhos , ahogy az anyu mondana.

Az elso hetvege volt a kerteszetben, a csaladom maris panikban van, mi lesz karacsonyig?Hogy fogjak, hogy fogom kibirni, ha hisztiznek? Tettem fol a szamtalan kerdest ma hazafele.Azt hiszem tul szigoru vagyok veluk, vegulis en szoktattam olyanna oket, amilyenek, tolem fuggoek.
Vigasztalaskent, meglepeteskent , a hideg udvozlesekent gulyaslevest foztem, es mogyoros kekszet sutottem.Pontosan olyan finom volt, amilyennek hangzik.Es azt hiszem megnyugodtak, nem veszitenek el , csak egy kicsit kevesebbet kapnak belolem, ami adott esetben arra jo, hogy jobban ertekeljuk amink-amikor van...


*foto a netrol/ontarioi osz 

6 comments:

  1. Reméljük, hogy megszokják a "hiányodat" és annál jobban fognak értékelni!!
    Élvezetes, szép munkát kívánok Neked és sikereket...sokat!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon szepen koszonom Marta, igazan kedves toled a biztatasod!Jol esett nagyon.
      Hasonlo szepeket kivanok neked, sok erot!

      Delete
  2. Ismét az utolsó mondatod mellett voksolok. S azt is tudom, mindig velük leszel, ha "csak "egy tál meleg étellel is, de akkor is. Ők is érzik, tudják szerintem, de mondjam, hogy férfiak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniko:)erdemes lenne hangfelvetelt csinalni:))persze jol esik, hogy igy ketsegbe esnek, az embernek jol esik, ha eszreveszik azt is, ha van, es azt is ha nincs:)
      Igen, szuletett ferfiak:)

      Delete
  3. Szia Viktoria:)
    Na en meg eddig nem jutottam el, mert csak par nap kieses volt a fozesben, persze a hutoben midig van elore fozve is, maradek is.Egyszeruen hianyoltak, es persze orulok neki:)De ez nekem most kell, ez a viragosdi.
    Kosoznom kedves soraidat, viszont kivanok csupa szepet jot!:)a tel meg varjon kisse!:)

    ReplyDelete
  4. Ej de jol irtad Orsi:)mintha csak en irtam volna, latszik foldik vagyunk:))Vegulis minden parkapcsolatban , legyen az hazaspar, gyerek szulo, a helyes balanc megtalalasa a kulcs, es akkor mindenki boldog.Erre torekszem, es eleg sokszor sikerul:)

    ReplyDelete