Tuesday, October 29, 2013

Halloween lesz...


Keresem az eltunt lelkesedesem, vajon hol veszithettem ennyire el...visszagondolok a hajnali irasokra, a nagy keszulodesekre, mint pl. a Halloween  par nap mulva, es en teljesen sehogy nem allok.Nem vettem edesseget a gyerekeknek, nincs kifaragott tokom, sot  abbol is egyetlen arvalkodik a mikrokertemben, pedig legalabb harmat szoktam venni, de neha tobbet is, mert feldobja az udvart, az altal meg engem is.Amikor latom a vidam sargat hazaterven, nevetos kedvem lesz mindig.
A munkahelyen a lanyok kitalaltak, hogy oltozzunk be, kotelezo a jelmez csutortokon, es csak sohajtottam egyet, hogy meg ez is.
Aztan megraztam magam furdes, vacsora, jo kis beszelgetes itthon utan, keresgeltem a neten a jopofa jelmezek kozott, ugy dontottem valami szolidat veszek holnap.Ez az indianlanyos nagyon tetszik, es kulonosen az, hogy valaki folrazott bennunket a vidamsagra.Maskor en szoktam.
Jo lenne vigyazni  erre a megtalalt lelkesedesre..