Wednesday, October 2, 2013

készülődve...


Vartam az oktobert az iden is, es most eggyel tobb indokkal, mint tavaly.
Eszembe jutott a napfordulos bejegyzesem, ahol idezem Daisyt a Gatsbybol, szamomra az oktoberi honap jelenti azt, varni nagyon, es amikor elmulik ujra varni.Meg mindig a legszebb honap, kulonosen az utobbi evekben lett azza, a hosszura nyulo indian nyarral.Mint ma is, 26 fok volt, felhotlen egbolt,  mintha nem is karacsony fele kozelitenenk.
Megneztem a bankom hogy allok, es sokkal jobban, mint fejben szamon tartva.Ennek oromere vasaroltam, vagyis a plusz okozta oromet megcsapoltam:)Halaadasra keszulok,  talaltam egy nagyon szep, szereny abroszt, ehhez fog igazodni az egesz teritek.
Cicuka pulyka  konzervet kapott vacsira, mint osszehasonlitas a majd altalam sult pulykaval:)ki fogom kerni a velemenyet, bar ezt is eleg mohon falta.
Lola kapott egy kopasztott pulyka sipolos jatekot, amivel mar kiboritott, mert allandoan dobalnom kell.
Szep nap volt.

7 comments:

  1. hihi, ez a pulyka játék Lolának, olyan kis morbid, ahogy ki van nyúlva:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kepzeld mindenfele meretben aruljak, nagy kutyaknak is:D meg van bolondulva tole, mar el kellett zarnom.

      Delete
  2. Ennél már csak az lenne a rosszabb,ha állandóan sípolna vele????:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amikor a szajaba veszi sipol rendesen:D ma hajnalban azzal ebresztett, hogy dobaljam, mar elzartam:))

      Delete
  3. Tisztára mint egy kisgyerek..ki kellene venned a gumipulyka sipolóját.Esteleg reménykedhetsz hogy Lola szétrágja hamar....Nagyon vicces ahogy elképzelem ahogy nyomul vele hogy játszatok....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mar szetragta szerencsere:)))mar a labaimmal is rugdosom, probalom felemelni ugy eldobni, mindenesetre tornazni kulon nem is kell, Lola mozgasban tart:D

      Delete
  4. Aniko:) nem tudtam lefotozni ahogy a szajaban hozza, a kis dog direkt elbujt , pedig azts zerettem volna megmutatni.Mar ugy fozok, hogy labbal probalom eltolni, elrugni neki:))

    ReplyDelete