Monday, September 30, 2013

kertész leszek...

... fat nevelek, kelo Nappal en is kelek...
Jozsef Attila nem csak a kis Balazzsal lopta magat a szivembe, de ezt nekem/rolam is irhatta volna.
Csutortokon telefonaltak, hogy megkaptak a jelentkezesem, hetfon az az ma be tudnek e faradni delutan 3 korul.Majdnem megkerdeztem, ugye viccelsz, hat perszehogybe:)repulok.
Hatodikos koromban irodalmi szinpados voltam(tudom meseltem mar) az elso szerepem az volt, hogy egy fat jatszottam, ahhoz varrt anyu jelmezt nekem.Az elso sorat soha nem fogom elfelejteni a szovegemnek,mint csecsemot ringatva tartottam egy letort agam:kicsi agam, ringo zsenge...igy kezdodott, belolem tortek le, fajos volt, szivszaggato, azt hiszem a nezoteren volt aki sirt is.


Ma mar nem tudom, hogy a szerep talalt e meg, en akartam e, mert ha nem is tudatosan, de mar nagyon szerettem a  novenyeket.Nem is fontos ez ma mar, a szeretet megmaradt.Aztan en is, mint mindenki sok sok kanyart vettem, sok fordulatot hozott az elet, es egyszercsak lett egy igazi mesekertem, az elozo hazzal.Ugy neveltem amit ultettem, mintha gyermekem lenne, simogatva, cirogatva, taplalva.Legtobbszor pusztulasra itelt novenyeket vettem, ultettem el, meggyogyultak.
Nyughatatlan vagyok, tudom.Szeretem a kihivast, kiprobalni magam, es idovel keresni ujabb kihivast.Az iden sok kieses volt a munkamban, csak reszidos vagyok.Egy ideje kerestem, szeretnem valamivel potolni, amikor meglattam a hirdetest a kerteszetben, azonnal lecsaptam.
Tehat ma, a szeptember utolso napjan mentem, bucsuztatva a honapot, koszontve az ujat, a jo hirrel:felvettek:)))


18-an kezdek, egeszen karacsonyig hetvegeken.Ha szeretem, jol megy, ok is szeretnek ,tavasszal visszavarnak.Mar tanfolyamot is kerestem, mert szeretnek tudni, a viragok nevet(ezekkel sokszor bajban vagyok), es meg azon tul mindent, amit meg lehet tanulni.
Az eletem szep lesz , nem csak azert , mert a kedvenc honapom kezdodik, de korbe leszek veve azzal, amit a csaladom utan a legjobban szeretek, gyonyoru novenyekkel, viragokkal.
Hazajottem es meghallgattam Zsuzsat,  igy mar nekem  enekeli..