Saturday, September 7, 2013

esősnap...

...mi az, amit szeretek magamban jatekot jatszom, esik az eso, takaritos, olvasos, mozizos nap lesz.
A nagyon eros igazsagerzetem , az erzekenysegem, a hanyatlan lelkesedesem egymas mellett sorakoznak, melyeket szamtalan kovet meg, es nem  mind pozitiv csengesu, de orulok, hogy azok is bennem vannak.
Aztan az egyik igen fontos meg a bolondossag, az, hogy megveszek valamit, mert egy olyan kozegben elek, ahol az egesz korforgas, az egesz gazdasag erre epul, elkerulhetetlenul nagy resze a mindennapjaimnak is, tehat megvettem ezt a  tunikat valamikor 4-5 eve talan, es meg ujszeru.
Most nehany hete elovettem es azota  allandoan rajtam van(persze ki szoktam mosni).Olyan szep a kek-barna szinminta, mint valami festmeny is lehetne, ha kozelebb megyek a kameraval.Az anyag is konnyed,valami nagyon finom selyem, jo benne lenni.Orulok, hogy akkor megvettem, most meg elovettem.

Milyen sok dolog van az eletben, amit neha jo pihentetni, majd ujra megorulni, lelkesedni.Valahol ez is egyfele egyensuly, ami nekem , mint merleg asztrologiai jegyunek letfontossagu.