Monday, September 23, 2013

bögre makeover....

 A hajnalok  mar huvosek, nem kedveznek a hobortos haloinges korutjaimhoz, a pongyola is elkel.Ez adta az otletet, merthogy a bogremmel szedelgek, a huvosben hamarabb kihul a bennelevo, ami jo ideje mar nem kave.Nem is meseltem meg, mar 5 honapja nem iszom kavet.Egyszeruen jott egy pillanat, undorodtam tole, eppen ugy, mint szules utan, akkor sem tudtam hetekig inni, es azota nem iszom.Nem is hianyzik.Csupan az egyutt toltott kavezas, a szokas, a kavezobani talalkozok, na azok kezdtek hianyozni.Igy most neha, hetente egyszer iszom egy cappuccinot.Nem tudom, hogy fogok e meg kavet kivanni, kivancsian varom majd, felteve ha eszembe jut, hogy arra varjak.
Jol eltertem a targytol, ahogy szoktam, tehat ez a huvosseg adta az otletet a bogre oltoztetesere.Nem minden bogre mutatos, kulonosen azoknak jon jol egy makeover.
Lehet kotott, horgolt, csak legyen meleg.Ma amikor mustralgattam , rangattam, igazgattam a ruhajat, arra gondoltam himezni is lehet kezdobetut ra, szep ajandeknak valo.
Akik szepeket tudnak horgolni , kotni, biztosan lekoroznek engem, ez csak a  prototipus, nevezzuk igy.Fogni is jobb,kezmelegentos, esetleg ruzst is el lehet vele takarni, ha a bogre szelen kenodik..hogy en mi mindenre tudok gondolni.Nem szeretem a ruzsnyomos bogreket, poharakat, a fogakrol ne is beszeljek..
Most ahogy nezem egy masni is elkelne valahol, elegge masniban utazom, talan a fulenel, a gomb helyett...:)