Sunday, September 8, 2013

szeretetben...



Sokszor, amikor ugy erzem magam, mint a  foton levo kutyus(gyonyoru kep), minden es mindenki osszefog ellenem, hogy egeszen mast erezzek..pl igy:
A tegnapi naphoz irnam, a ket telefonhivast.Legfrissebb baratsagaim a francia tartomanybol, ket nagyon kedves holgy.Egymastol fuggetlenul hivtak  tegnap, bar elotte napokban beszeltek rolam.
Kerdeztek, hogy mikor megyek/gyunk ujra, mert hianyzom nekik:)ilyenkor mindig szarnyakat kapok, es szo szerint lebegek.Raadasul, az elmult hetekben 3 ilyen levelet is kaptam, e-mailt.En mindig azt kepzelem nagyon szereny, egyszeru emberke vagyok, es hat igen az vagyok, de megis nagy urt tudok hagyni, azt mondjak.
Az itteni elso munkahelyemrol amikor eljottem, evekig  emlegettek, mint megtudtam, minden ujnak, nem kis ures cipot kellett betolteniuk..:)
Aztan a posta is kegyes volt hozzam, hozott egy boritekot  from Hungary, jot tett az extradobbanos szivecskemnek igazan, azota is ha ranezek extrabeat van.(Koszonom! itt is)
Ilyenkor mindenkit szeretek, meg tudnam olelni az egesz vilagot, kepzeletben meg is szoktam:)
Maskor is szeretek, vagy nem nem szeretek, csak vagyok, olelgetes nelkul nem nem szeretek..jol osszebogoztam.