Wednesday, September 4, 2013

a sárga ágynemű...


... amint becsongetnek az iskolakban, kedvem van uj  agynemut venni az Ikeaban, mert hiaba csufoljak a vad szinei miatt, az agynemut es a fahejas tekercset csak ott szeretem.Szinte egyetlen uzlet ,ahol rendesen belehuzos paplanhuzatot arulnak, es be lehet gombolni.Az itteni garnituranak a lepedoje gumizott vegu..anyukam amikor eloszor meglatta, azonnal akart, sot kesobb varrt is maganak, mert nem mindenki alszik ugy, ahogy o is, a lepedo meg sem mozdult soha.Szoval ezzel ki van rogzitve a ket vege, feszes marad.Aztan van egy nagyobb lepedo szeru, ezt a  paplan ala tesszuk, ezzel erintkezik a borunk, erre a paplant, es a lepedoszeru veget az agy vegen bedugjuk a matrac ala, a fejunk feloli oldalon is kihajtjuk a paplanra.Na en ezt nem birom, mert a labamnak ki kell logni.Es van a parnahuzat, aminek nincs gombja, vagy tepozar, csak szimplan beledugjuk , majd ismet egy behajtasba.Ezert jarok en az Ikeaba.Szimplan belehuzzuk a huzatba a paplant,parnat, begomboljuk es kesz,sot a  labam is kiloghat.
Ezt a szep sargat mar jo ideje neztem, mert nem volt olcso, az egyik legdragabb az anyaga miatt,   bar engem a szine fogott meg. Valamiert szeretem a finom sargat, mint ez is.
Amikor ranezek mindig mosolyognom kell..kulonosen attol, hogy meg mindig kepes vagyok orultsegekre, pl 3 x-os arat fizetni valamiert, csak a  szine miatt..altalaban fegyelmezett vagyok, nezem az arakat mindig, pontosan igy vagyok a  szabalyokkal is, betartom en, de idonkent elobujik valami kisordog, aki azt akarja ne legyek elore kiszamithato, es teljesen mast csinalok, mint szoktam, mint kellene, mint illene...imadom az orult pillanataimat:)
Minden evszaknak vannak jellemzoi, a tavasznak az ultetes, a nyar vegenek a betakaritas, az osz kozeledtevel a betakarozas:)amikor reggel majd nehezebb a meleg agybol kibujni, legyen tetszetos is, egy kocos haj is jobban mutat ilyen sargaban..nem igaz?
Ma is melegen sut a Nap meg igy este 6 korul , kitettem  osszegyurten is...nem dagadnak a  parnaim, kisse nagy a huzat, a paplan is vekony, nyari meg...