Thursday, September 26, 2013

a csizma...

a szerda fenypontja: megerkezett az egy hete lazas allapotban ejjel online vasarolt csizmam

a szerda low pontja: amikor meglattam, olyan sokk ert, hogy masfel oran at nema maradtam


a csutortok low pontja:amikor panaszt tettem a csizmaugyben, felelossegre vonva a kisasszonyt, akinek tudom semmi koze az egeszhez, csak telefonra valaszol, de kipreseltem valami egyutterzest, bar lehet fake volt, mint a  csizmam.Elmondtam neki, ha Indiabol szerettem volna valami gagyi western utanzatot, csillogos, csicsas varrassal, onnan kerestem volna, de mivel en Texas USA-bol ,  profin szerkesztett oldalrol rendeltem vadnyugati eredeti borcsizmat, amiert rendes osszeget fizettem is, igy azt szerettem volna kapni .Elmondtam a vasarlanok mindig igaza van szlogen jogan.Sikerult elernem a nem vitazos, szenvtelen hangommal, hogy elfogyott nala is a levego.Azzal zartam az elegge egyoldalu beszelgetusenket, mivel o csak hapogott, hogy nem tudom mit fogok tenni, de azt tudom ez igy nincs rendben, es valamit egeszen biztosan fogok.


a csutortok fenypontja:kuldtek e-mailen egy 25 dollaros vigaszkupont, amit azonnal levasarolhatok.Ilyen osszegben semmilyen termekuk nincs, nem mintha megegyszer biznek bennuk.

Atgondolva is csupan ket dolgot tehetek.Vagy visszakuldom vagy megtartom.Ha visszakuldom elveszitem a szallitasi koltseget plusz az adot, ami a vetelar kozel felet teszi ki, plusz megbuntetnek ok is 10 dollarra.
Megtartom, minden lazas vagy nem lazas allapotomban eloszor ranezek, igy egeszen biztosan elallok az online veteltol, az olyan vetelektol, amit probalni kell.
Meg ket napig volt merheto lazam utana, akkor vettem a szoknyat es egy polot, melyeket nagyon felve varok:((
Osszegezve is, meg kulon kulon is, heartbroken vagyok, ha megtartom is, ha nem is, mert evek ota dedelgetett almom tort darabokra ebben a hazug vilagban:(((meg az anyaga sem bor:((( es bele van varrva, hogy made in india:(((es a diszito varrast piros cernaval varrtak:((ki vesz piros cernaval varrt csizmat?:(((

Es nem mondhatom el senkinek, mert mindenki azt mondta ne vegyek online csizmat:(((( nem eleg, hogy nincs csizmam, nincs meg a penzem, de hallgathatnam az ugye mondtam nevegyelonline mondatot..ennyit nem lehet kibirni senkinek...lehet vilagga megyek a piros cernas csizmammal, mert elobb utobb szamot kell adnom az ajandekra kapott hitelkartyamrol, mutassam mit vettem felszolitassal..szoval vilagga indultam, es dontottem, a csizma marad..