Sunday, September 8, 2013

raccoons...

..hajnal 3 van, varatlan ejszakai-hajnali latogatonk jott, a kutya vad ugatasa jelezte, verte fel az ejszaka "csondjet"(forgalom most is van).
Egy mosomedve maszott be a mikrokertembe, letorte a napraforgom fejet bosszubol talan, mert a kukaban szokott boldogsagot talalni ha magyaros etelmaradekra lelt.Itt csak viragokra. Szemeztunk egy ideig, es igy szemtol szemben dicserhettem meg a hibatlan szemsminkjet, nyugodtan sirhat is, nem fog elkenodni:)
Azt hittem magam mogott hagytam az allatvilagom, gazdagsaga nagy resze lett az eletemnek a novenyek mellett, de nem, szep lassan megtalaltak, utanam jottek.A mosomedve, a mokusok hada, a siralyok, fekete rigok, neha egy egy skunk, idovel de jottek.
Nem szoktal felni?- kerdeztek tolem egy egy utazaskor
Nem, soha nem feltem meg-a kerdest is furcsanak talalva valaszoltam.Olvastam egy hires embertol valahol, felni csak magatol a felelemtol lehet.
Egyszer egy anyamedve allt velem szemben, egeszen mellmagassagig ert, sopruvel kergettem el.Ez most ment biztatas nelkul, a kutya idegesithette.
Ha nem akarom haragra gerjeszteni oket, hamarosan csirkepaprikast kell a menube iktatni, mosomedve modra:)



* foto a netrol.. a kutya elzavarta, amig visszasiettem a fenykepezovel:(