Sunday, September 15, 2013

vásárfia...


Videki vasarban jartunk tegnap, olyan igazi vasarban, sok sok allattal, jo zenevel, vasarfia jatekokkal, egeszsegtelenul-finom zsiros etelekkel, bemutatokkal, es egy egy mesebol idetevedt figuraval.
Ami erdekes volt meg onmagamnak is, egy furcsa  kettossegben jartam keltem ,  fejemben hol Francseszka hangjat hallottam(Madison hidjai Francseszka), lepeseit jartam, amint meseli, a lanya benevezett a loval a kozeli vasarba, majd masik pillanatban kislany vagyok otthon, a  vasarhoz hasonlo  bucsuban.A bucsuban a fiu babat lott , a vasarban tegnap a "ferfi" baseball sapkas csirket-kacsat nyert nekem.Igaiz dezsavus helyzet lett volna, ha a fiu es ferfi ugyanaz a szemely:)
A vasar nem mulhat el vattacukor, es apple candy nelkul, ha mar ilyen kettossegben elem az eletem...
A fenypont a mutehenken kialakitott mucici, meleg vizzel, amin a mezogazdasagi fejleszto oktato program kereteben gyakorolhatott kicsi nagy, hogy lehet tejet varazsolni :)

















6 comments:

  1. Ó!patchwork,foltvarrós kiállítás!!!! Na,ezt irigylem!Még nem is írtam,hogy az az első számú szerelmem.Van kettő félig kész takaróm, egy csomó anyagom,újságom.....:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Monika!okvetlenul meg kell mutatnod, felig keszen is:))volt egyebkent horgolas is, meg sok kezmuves porteka, de engem az allatok fogtak meg leginkabb.Neha evek mulnak el ugy, hogy elo allatot, foleg haziallatot latok.

      Delete
    2. Készítettem egy kollázst, de csinálok egy bejegyzést..:)
      Úgy örülök és irigykedem,hogy zárt blogod ellenére ilyen sokan írnak neked.:)

      Delete
  2. óó, azok a régi vásárok:) a mézeskalács figurák, amit tulajdonképpen ki nem állhattam: kőkemény volt és nekem nagyon nem ízlett:) aztán a céllövöldések...már nagylány koromban én is lőhettem, de pechje volt a céllövöldésnek, mert középiskolásként jártam ki lőtérre kispuskával lőni:)

    Én a mai napig szeretek ilyen helyekre menni, még ha nem is veszek semmit, de olyan jó bámulni, tátani a szánkat, eltölteni a napot:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orsi:)ha meg egy valamiben ennyire egyezunk, meghivlak egy jeges limonadera, mint ital:))en is kivaloan lottem, jartam mar altalanosban.A palcikat is el tudtam torni, utaltak is a cellovoldesek:D

      A mezeskalacs sziv meg csak emleknek volt jo, rakozgatni es nezni kitol kaptuk:D

      Delete
    2. Benne vagyok, azt a limonádét egyszer megisszuk Ágnes:))

      Delete