Sunday, September 29, 2013

össze-vissza..



Tegnap megerkezett a szoknya, nem voltam itthon, igy ma vettem at a postan.
Felkeszultem a legrosszabbra es most nem csalodtam, azt kaptam.Ez csak azert nem bant, mert nem kerult sokba, nem volt ado stb.
Volt egy magyar baratnom amikor Torontoban eltunk, o ezt kaposzta ugrato szoknyanak nevezne:) Hatalmas,semmi koze a fotohoz.Az anyag nem gyurott, ahogy ott szemlelteti, a legolcsobb karton, meg at is latszik, a fenyessegerol nem is beszelek.Kb 3 de szuken 4 szoknya is kijonne belole, akkora.
Ilyen kategoriaju csizmat, mubor, india/kinai, itt is kaptam volna 20 dollalert.A felrevezeto, szemtelenul becsapo hirdetes, az elvesztett penzem ami bant..es az, hogy 2-3 eve keszultem , csak mindig a gyermeknek vettem valamit inkabb.Sokalltam, hogy magamra ennyit koltsek.Milyen igazam is volt, az anyak mindig tudjak mi a jo...



az elso az alomcsizma, a masodik a valosag:(





...
azokat a  telefonbeszelgeteseket nem lehet felejteni, amikor reg vege a szonak, de ulsz vagy allsz hosszan meg, majd masodpercek mulva sem erted miert tartod a kagylot a kezedben, ugy elvitt a hallottak ...

ma ilyen volt..








...
Te +En

Te-Nezd hoztam neked egy uj tepsit!
en- nagyon klassz, koszonom!
Te-Azert hoztam, hogy suthess nekem finomakat.
en-hmm, akkor vegulis ki kapta a tepsit?:)
Mi-:)



a foton meg Torontoban eltunk, azert kedvencem, mert nem beallitott, egy elkapott pillanatot zar magaba a valosagbol.









Tegnap almafesztivalon voltunk, szinte minden gyumolcsnek tartanak lassan, ma meg zizis vagyok, mert hetfon egy interjura megyek.Jane Fonda mondta legutobb:fitt fiatalsagat abban orzi, hogy mindig kivancsi es kepes az ujra, kiprobalni magat mindig valami ujban.Ha sikerul, valami regi regi szivemhez nagyon kozeliben fogom kiprobalni magam.Leszek annyira kivancsi, hogy iskolaba is megyek erte.Ha nem sikerul, nem emlitem tobbe egy szoval sem, meg a masik naplomban sem.