Thursday, September 15, 2011

szeszély...


A No, vagy egy No nem attol sikeres, ha sikere van a ferfiaknal, mondjuk megfordulnak utana, a No akkor sikeres, ha sikere van annal az egynel, akit O maga valaszt ki .

A szeszely egy olyan gyujto fogalom, amit a ferfiak akkor alkalmaznak, amikor nem tudnak vagy nem akarnak tudni a noi reakcio magyarazatarol.

Kozel hozzank van egy park, tegnap leparkoltam a kocsim , kiszalltam es hazasetaltam.Az ember hogy meglepodik gyalogosan mennyi mindent latni.Itthon is meglepodtek, es elinteztek, hogy szeszelybol csinaltam.A ferjemnek kellett haza hozni a kocsim.
Ez az en ugymond szeszelyem teljesen logikus kovetkezmenye volt a karacsonyfa majdnem kiselejtezesenek.


Konkluzio:a nok nem szeszelyesek, ellenkezoleg, mindig logikusak, es aszerint cselekszenek, talan az idorendben van nemi elcsuszas, es ugyebar a ferfiak eles latasa, eleg sokszor homalyos:)de nem bantom oket, mentsegul magyarazatot is kerestem ezzel az illusztracioval.

8 comments:

  1. :D :d Na ezt a rajzot már régebben én is megtaláltam, s kitettem a munkahelyemen a raktárban, mivel férfiakkal dolgozom :D :D

    Aztán találtam ám még valamit, hogy hogy is zuhanyoznak a férfiak :D :d Na azt is kitettem.

    A linket amit küldök, ott le van írva, hogy hogy zuhanyoznak a férfiak, meg a nők. :D :D :D Az is vicces.

    http://www.hegenet.hu/hahaha/v_jobb/nok/zuhanyzas.htm

    ReplyDelete
  2. Na, lányok, ha már itt tartunk, és is mellékelek egy linket, ez sem rossz! :))
    http://www.youtube.com/watch?v=K9yXyy5FNRM

    ReplyDelete
  3. Edit:))felolvastam a ferjemnek:D nagyon jot nevettunk, orulok, hogy az en reszem is tetszett Neked:)

    puszi!

    ReplyDelete
  4. Kati:)ezer koszonet a linkert, nagyon tetszett!!ilyen dobozos megkozelitessel meg nem talalkoztam:D

    puszi:)

    ReplyDelete
  5. Jó ideje nem voltam netközelben, csak futólagosan. Futólagosan és sietősen pedig nem akartalak olvasni, mert ez itt annál sokkal többet ér. A rajz bravúros,vihetem tovább?

    ReplyDelete
  6. Nyugodtan viheted , o barmit:)
    Koszonom a megjegyzesed, jol esik, es ha idod engedi csak olvass:)en is csak nyugodtan szeretek egyebkent mindent.

    ReplyDelete