Wednesday, May 25, 2011

mimóza..



..az utobbi idoben feltuen sokan neveztek mimoza lelkunek ahhoz, hogy irjak rola.Nem a blogban, eloben tortent mindahanyszor. Nem tudom, hogy mimozakent viselkedtem e, mert maga a nev szerintem nem rossz.
Talan
ahogy mondjak?az lehet serto?nem tudom.
A mimoza virag szirmahoz ha ernek bezarul, meleg hatasara is.Tulerzekeny.A bezarulast azt latom, felismerem magamon, szoktam en is, es tudok is.
Aztan sorolhatnam a sok ellenervet is, hogy miert nem vagyok az, de ugy kepzelem mind folosleges lenne, nem erositene meg a lelkem sem es az allitasom sem,es nem tenne ki nem mondotta, ha valaki ugy lat, legyek mimoza.

Elnezve a kepeket ugy gondolom ennel rosszabbat is mondhatn
ak az emberre:)

Kozben folirtam magamnak fejben, surgosen beszerzek egy
mimoza fat , majd vigyazunk egymasra mi ketten...



ez egy viragneves puzzle, ki melyiket talalja meg?:)