Saturday, May 28, 2011

élet...





..miutan irtam ket bejegyzest, a szinhazast es az almom, hangos szirenezas torte meg a szombati hajnalt, reggelt, es egyre erosebb lett a hang. Elottunk allt meg a tuzolto, a pirosan villogo lampajaval.Pongyola utan nyultam, mert kifejezetten hideg van, kineztem, a szomszedba mentek be. Kevessel utana jott a mento is.Alltam megkovulten es neztem.Hamarosan feltuntek a nenivel, aki nagyon rossz borben volt.A mentos ferfi es no, mikozben takargattak a takaroval, nevetgeltek, a bacsi allt szomoruan es nem vette le szemet a nenirol, kozben jott a szemetes is, oda se nezett a fiu, ahogy foldobta a zsakot, a hazteto sarkan , a csatornan egy bluejays ult, nem riadt el, nezte a nenit, mint en, mint a bacsi..azt hiszem ezt nevezik eletnek, mai eletnek.Gyerekkoromban osszeszaladt az utca, ha mento jott. Eltelt negyedora, es akik most ebrednek fogalmunk sincs a tortentekrol, en viszont foldreestem, nincs lebeges tovabb.Ilyenkor neha ugy erzem eszhez teritenek, az elet nem lebeges, es boldogsagrol szol...

4 comments:

  1. Szia Ágnes! Azt hittem, hogy csak én látom szomorúnak a dolgokat!!!:-((( ugyanez az érzésem van NAGYON sokszor, hogy mintha a világ nem látná a szomorúságot, a bánatot, a másik bánatát...:-((( Mintha el lenne foglalva mindenki saját magával és olyan érzéketlen lenne...
    Nagyon szép napot kívánok neked és kellemes hétvégét!
    Puszi

    ReplyDelete
  2. Igen Ágnes ebben a felgyorsult rohanó világban egyre kevésbé figyelnek az emberek egymásra. És ez nagyon szomorú.......... de azért még mindig vannak jó érzésű emberek is. Talán két évvel ezelőtt lehetett... az én kamasz nagyfiam ijedten jött haza, hogy a szomszédunkban a bácsi ott fekszik a nagy kő mellett és vérzik a feje...tennünk kellene valamit. gyorsan átszaladtam megnéztem, és hívtuk a mentőket...addig is a fiam a mentősök utasítása alapján megpróbált segíteni. Miután elvitték a bácsit a fiam elégedetten nyugtázta: a mai napra rendelt jócselekedetem "kipipálva"....most olyan jól érzem magam.....

    ReplyDelete
  3. Kedves Csilla!

    Nem, nem vagy egyedul a meglatasoddal.Neha en is racsodalkozom a kozonyre, amit emberekben latok.Nagyon sokszor nem hibasak, sajat gondok miatt van, de renngeteg olyan is van, ami onzoseg es csak a sajat vilaga erdekli, az legyen sertetlen...ilyen bizonyara mindig volt, ilyen kulonbseg emberek kozott, csak nem akkora letszamban...
    Szep vasarnapot Nektek, puszillak!

    ReplyDelete
  4. Erika!buszke lehetsz a fiadra, csak gratulalni tudok!
    Pont ezt irtam Csillanak, hogy egyre kevesebb ilyen ember van, de bizzunk benne, hogy azert mindig lesz nehany ilyen ember.

    Szep Vasarnapot, puszi!

    ReplyDelete