Thursday, May 19, 2011

élet, 2 cukorral...



Cicero szerint a hála nem csak a leghatalmasabb ereny, de szuloje az osszes tobbinek es en megsem ezt ereztem akkor, amikor a kavemba cukrot akartam tenni es a feher helyett barnacukor fogadott.A ferjem kicserelte es szamonkeresre , hogy megis miert?"Vigyazok Rad", tudom illene orulni es megkoszonni es halas lenni, de en nem szeretem a barnacukrot, es utalom a fekete kenyeret is.Soha nem voltam edesszaju es itt most csak az edesseg fogyasztasra gondolok:)de a kavemat 2 kanal rendes, kristalycukorral tudom csak meginni.Mikozben duhongtem magamban, hirtelen felnevettem.Vajon a 2 kiskanal cukor megvonasa mennyi stressz, mergelodes altal okozott merget lovelt a keringesembe?:)es vajon hanyszor van ez igy csak egy nap alatt? Mar az esocseppekbol is a dietas, egeszseges elet jon le, lattam, mert egeszen karcsuan folytak le az ablakomon meg ma reggel is (9-ik nap) de azzal senki nem torodik, hogy egy irigy ,nyers beszolas vagy esetleg finomitott verzio, amiben olyan szurast erzunk, mint vedooltasnal, hogycsak egyszunyogcsipes nem fog fajni, de erezzuk ott van.Hogy a tobbi egyebrol ne is beszeljek, penz, munka, hajsza, haboruk, felelmek eletben tartasa es akkor majd eppen 2 cukor lesz a karos??na ne:)
Sok embernel folfedezem, hogy kor elorehaladtaval , ha elotte nem is, de kesobb raszoknak edessegre, ezt azzal magyarazom, hogy a keseruseget kell kompenzalni, hogy egyre elviselhetobb legyen.Talan ezert szoktam mostanaban en is rizses kindercsokit enni neha:)
Az elet halalos , es hat akarhogy cukrozzuk, sozzuk, borsozzuk , barmivel helyettesitjuk be a sokismeretlenes eletvonal egyenletet az eredmeny ugyanaz.Persze a minoseg fontos, tudom en azt jol, hogy szeretem magam es fontos mit dobalok magamba, de nem hiszem , hogy ez a 2 cukor sok vizet zavarna...