Sunday, May 15, 2011

grill az esőben...


A hetvegen ugyan vegig esett az eso itt felenk, de ez engem nem riasztott el. Kaptam egy uj grillsutot, amit alig vartam, hogy kiprobaljak. Bemutatom, mert szerintem nagyon csinos, nem tul nagy es tul kicsi, olyan kecses. Van homerseklet kijelzoje, van kemenye, a kis oldalso resz azert van, ha szeretnek csak fustolni benne. Van oldalt kis asztala, es van kereke, tolhatom ossze vissza.





Felavattam, es igazan jol halalta meg, mert nagyon szep, kivanatos lett minden. A hus, marha steak, T-bone steak a neve es nem tul vastag, grillre valo. Amikor elfogy, csak egy T alaku csont marad utana. Sajat pacot keszitettem, ha valakit erdekel, nagyon szivesen leirom hogyan. Most faval sutottem, mert azt lehet fuszerezni, es eleg gyors , esoben kulonosen jol jon. A kis pogacsa szerut is en sutottem meg penteken este elore. A salata az csak egyszeru garden salata most, mert ugyis a kukorica volt a fenypont es keves lett , mint mindig..


Mar csak a fustot erzem magamon, kulonosen a hajamon, pedig tudom csak a fejemben van jelen, mert hajat mostam.

Jo etvagycsinalo kedvet kivanok es szep hetet!