Friday, May 20, 2011

Bogi es Erika díja...



Mindig orultem a dijnak, egyfele kezfogasnak vettem, " a szivembol beszeltel, irtal", ezt gondoltam melle. Barmennyire is magunknak irunk valamilyen cellal, de nem zarhato ki , hogy befolyasol az olvasottsag.Ez nem olyan naplo, amibe korabban kezzel irtam es lakatom is van hozza.Kapolnai csondet, megilletodest ereztem mindig, ha irtam bele, kettesben voltunk.A blog nem kevesebb termeszetesen, inkabb masabb, nyiltabb, nyitottabb. Most azert lettem kulonosen megilletodve, mert 13 eves kisfelnottol kaptam Bogitol-Bogyi blogja, es soha nem titkoltam mennyire szeretem, ertem a gyerekeket, ez a dij azt jelenti, eljut egy egy epizod hozzajuk is, visszaertenek,szeretnek.KOSZONOM!Nagyon kulonleges, mert a gyerekek a legoszintebbek es ezzel egyetlen felnottet sem szeretnek megbantani!
A dij nem mindig szimpatikus velejaroja, a szabalyok betartasa, amit majdnem mindig megkerultem, irni kell magamrol , es ha mar irok idekapcsolom Erika dijat, Nagymamis, aki szinten most kapott es tovabbadta minden olvasojanak.Igyekeztem olyat valasztani magamrol , ami eddig nem derult ki az irasaimbol.


1.Tulerzekeny vagyok, ami nem mindig jo.A legelso dijam szabalyait betartva tovabbadtam en is, de azt hiszem harman annyira sem meltattak, hogy megkoszonjek. Az ilyen viselkedest nem ertem, soha tobbe nem tartottam be a szabalyokat, mert utalok csalodni, es ha valakit dijra erdmesitettem, ez csalodast valtott ki:)

2.Szenvedelyesen szeretek irni, bar inkabb ugy fogalmaznam amit szivvel csinalok mindbe beleveszek, csak igy csinalok barmit vagy sehogy.

3.Soha nem szerettem az edesseget, ha neha megis, az egyetlen csoki volt, a sportszelet, ezt eddig csak a ferjem tudta rolam:)

4.Nem szeretem a monotonsagot,a gepiesseget, ha valami sokaig ismetlodik szandekosan teszek ellene, hogy felboritsam, pedig maximalisan szeretem a harmoniat.

5.Egy idoben lakberendezo szerettem volna lenni.

6.Nagyon szeretek kosarlabdazni es roplabdazni, annak ellenere, hogy csak 165 magas vagyok, vagy talan eppen ezert:)

7.A novenyekhez beszelek gondozas kozben, ezt mar emlitettem.Egyszer bereltunk egy varosi hazat, aminek tenyernyi udvarja volt, ultettem 2 kis fenyot.Miutan elkoltoztunk, titokban visszajartam egy ideig es megsimogattam oket.Ezt sem tudta senki:)

8.Munkahelyen ha valaki iszik a kaves bogrembol, soha tobbe nem tudom hasznalni utana.Mellette nagy bogre gyujto vagyok.

9.Szeretek regi butorokat felujitani, megszepiteni ujra.


10.Regi skodaban ki tudok cserelni gyertyat, es le tudok vagni csirket es teljesen megtisztitani es feldarabolni.Ezek az extrem tudasaim:D


+ 1 a madaraknak , mokusoknak a kertben ossze vissza talalok, nem csak az etetoben, es a nagy melegben vizet is mindig:)

A dijat en most egy embernek adom tovabb, mert ha beleveszek, hogy kinek, akkor vagy nem adom tovabb, vagy mindenkinek szeretnem:)

Eva-Éva blogja , akit nem tul regota olvasok es szeretem a valosagos, hol ilyen, hol olyan hangulatu es elethez kozeli irasait, a geppel kapcsolatos vilagban nalam ez nagyon nagy ertek!