Tuesday, May 17, 2011

este, az esőben...


Hatodik napja esik megszakitas nelkul, mara mar napot igertek, de most eltoltak hetvegere.Reggel, amikor kinezek es sirni latom az ablakaimat, ahogy folyik le az eso, en is sirok belul.
Az udvaron mar mindenutt all a viz, onallo kis tavak gyujtodtek ossze.
A hetvegen folfedezett ribizli furtoket meglatogattam, de semmit nem fejlodtek.Biztattam oket, hogy jon a meleg, jon a nap.
Amikor a csillart is leporoltam es kiraktunk egy ujabb 500 db-os puzzlet , feszulten ultem be az ablakba es nem zavart, hogy kenyelmetlen.Az ujjammal kisertem le a cseppeket, erdekesen kerestek utat maguknak.Mar az ajtotol kiabaltam vissza, jovoknemsokara, tudjak a partra megyek, es jobb, ha most egyedul.Pattanasig feszultem, ilyenkor menni kell, es kozben rajottem, a sebesseggel, a menessel, valahol utkozben elhagyjuk, levetkozzuk a feszultseget.A part megallit, eszhez terit, a viz haragosan szurke, ramosolygok, hogy megertem.Neptelen a part, nehanyan kocsival alltak csak be, es onnan bamulnak a hullamokra.Nekem kell, hogy halljam es szagoljam az esot, a hullamokat. A labam visz, nem gondolkodom.
Mosolyogva nyitok be, megjottem kialtok..es a tevehez lepek, mert ismeros zene van.Idejet sem tudom mikor hallottam, kezdodik a Flinstones, magahoz szogez, leulok es nezem.Nezem Vilmaekat, Dinot, ahogy leteperi Fredit es szelesedik a mosoly, a legzesem nyugodt, elhagytam a bajomat. Vegig nezem a meset es tudom, hogy a vegen Freddy ki lesz zarva es kiabal, es hallom angolul, ahogy kiabal, a szammal megis azt mondom:Vilmaaaa....,Vilmaaaa... engedj be!!

6 comments:

  1. Olvasva írásod, most egy cseppet én is ott voltam, néztem az ablakon gördülő cseppeket. éreztem az esőt,a szürkeséget, láttam a hullámokat...........
    Szép napot neked!
    :)
    Edit

    ReplyDelete
  2. Itt most süt a Nap. Még kissé hideg a levegő, de már kezd áradni a meleg. A ribizlikről jutott eszembe, hogy bizony majd ha jön a Nap ott is, akkor megindulnak. Párom az egyik étterem elé növényhagymákat dugott a földbe. Hetekig vártuk, hogy kibújjanak. Az eső, a borús idő nem kedvezett. Aztán, ahogy melegítette őket a fény, kidugták kis barnájukat, zöldjeiket. Nem is tudom, miért nem fotóztam le eddig. Azt hiszem, megteszem. Hiszen napról-napra három-négy centiket nőnek újra. Csoda :)) Bízom benne, hamar elvonul az eső felőletek! Bár ahogy írtad, van benne valami szép, és a tenger, óceán mellett valahogy még szebb tud lenni.. :)
    Puszi, napos napot Neked!

    ReplyDelete
  3. Olvastam valahol, hogy a leguruló esőcseppeket figyelve egyfajta meditációs állapotot idézhetünk elő.
    Mi mindenre nem képes egy régi film? Több a Flinstone család, mint egy rajzfilm. A múlt, a gyerekekor, emlékek, mikor kerestük a műsorújságban, hogy mikor lesz. Talán keresni sem kellett, mindig ugyanabban az időben volt, és mi ott ültünk. És valóban, most is a fülemben: Vilmaaaaa, engedj beeeee!

    ReplyDelete
  4. Szia Edit:)

    Orulok,hogy ilyen jol atment, es tetszett:)Ma is esik, de talan delutan mar szakadozik.

    Szepet Neked is, koszi!

    Szia:)

    ReplyDelete
  5. Virag:)

    Fotozd le! Nekem van foto a ribizlifurtrol, tavaly ultettem, azert ilyen nagy esmeny.
    Egy kicsit besokalltam az esotol, mert telen eleget vagyunk benn is, es van olvasas, minden benti program.Szoval ilyenkor kinti lenne jo, de az iden nagyon sok eso van.
    Talan delutan mar szakadozik, vilagosabb van ma es hetvegen nekunk is megjon a Nap:)
    Szeretem az esot,de neha szunetelhet is:))

    Szep napot, puszi!

    ReplyDelete
  6. Szia Eva:)

    Ez a meditacios dolog tetszett, nem tudtam rola, de szoktam igy nezni neha az esot, plane ha ennyi ideje esik:)
    Csak ma vettem eszre a gubancozast az irasomban, hogy eloszor rendesen leirtam Fredi, utan Freddy, pedig magyarul Vilmaztam, hogy engedj be:))jol osszekuszaltam.
    Nem tudom, hogy mikor neztem utoljara, de eldontottem, ha esik nezni fogom.Masik nagy kedvencem a Tom es Jerry.B.amikor kicsi volt, mindne este 8.kor adtak, soha nem hagytuk ki, igazi program volt.Aztan 12 korul lehetett, amikor arrol kezdtek beszelni milyen karos, a sok durvasaggal..hat nem tudom, nekem semmi bajom nem lett, de Neki sem:D
    Utalom ezeket a kritikakat!

    Orulok, hogy jot ideztem Neked is:)

    ReplyDelete