Friday, February 8, 2013

snowday...


..mar ket nappal korabban figyelmeztettek bennunket , jon a vihar, blizzard, ahogy itt mondjuk.Nem szoktam nagy bevasarlast csinalni, mert szeretem a kreativitast.Szeretem azt, hogy valami varatlanul er el, mit teszek, hogy talalom fel magam.Kilepni a megszokottbol, a biztonsagbol?tesztelni magam?egyfele tulelesi jatekom, magam forgatokonyvevel.
Hajnal 5 elott kevessel siettem az ablakhoz, semmi nem volt meg, nem latszott.Kisse csalodottan fekudtem vissza, hogy akkor szokasos nap, minden a regi, hogy egy ora mulva majdnem sokkoljon a latvany.Feher volt minden, a levego is.Egesz nap havazott.Repulojaratok, iskolak, meg a tomegkozlekedes is leallt.Aki teheti maradjon otthon felhivas volt.
En csak ultem a kuckomban,nezelodtem, mindenfelet gondoltam es a kavem  kihult, elfelejtettem meginni.
Aztan este kedvem volt menni lapatolni, a fiuk hiaba nagyvonaluskodtak, szeretem a mozgast, kell is .Csak azt vettem eszre valami barnasag mozog, elveszett a hoban , de mindent kockaztatva kiszokott utanam Lola:)imadta a havat, pedig ehhez ruhaja sincs.
Lapatolas elott tettem be a sutobe a burgonyat, hejaban sutni, mert ilyen naphoz , ilyen mas illik.Csak megnyitom, sajtot daraboltam bele, vajat, so, es a paradicsom , amit mindenhez eszek.
Varom a holnapot, varom, hogy kimozdulhassunk a varosbol, olyan helyen csodalni a havat, ahol sertetlenul szep majd.


* a szelmalom vedett helyen is behavazott