Monday, February 25, 2013

fánk Februárban...


...talan 12 eves lehettem, amikor eloszor ettem csokoladet.Azota is ugy vagyok vele, mint akkor, a kostolaskor, ujbol idonek kellett eltelni ahhoz, hogy ismeteljem.Majd evek elorehaladasaval, megfigyeltem ezt masokban is, mindamellett, hogy teljesen pozitiv beallitottsagu vagyok, megis az ember szajaize keseredik eleg sokszor, ezzel aranyban aztan megnovekedik a csoki bevitel .Ez a potlas a csalodasainkra, az izesito a sokszor ehetetlenre is, vagy emeszthetetlenre?:)Tudom, hogy valami van ebben a gondolatmenetben, nemi igazsag.
Megmaradtam fegyelmezett csokievonek, neha evek is kimaradtak.A kavezoban talaltam egy csokival bevont, kokusszal szort fankot, ami olyan optimalis edessegu, kisse keseru volt,ez lett a kedvencem.Na nem ugy, hogy naponta vagy hetente, de ha "olyanom" volt, amikor kellett valami, amit mi magunk sem tudunk megfogalmazni mi is az, csak kell, na ekkor ettem kokuszos csokis fankot.Mindig egyet csak.Boldog eveket toltottunk el egyutt, a fank es en, semmi hibat nem talaltam benne soha.Mintha csak latta volna valaki boldogsagunkat, megszuntettek a kokuszos fankot.Ma mar tudom, a kokusz plusz a csokimaz nyilvan a profit karara ment, mert ugye a mindent a kedves vendegert szlogen nem tarja fol a mondat masik reszet, amit csak gondolnak, a leheto legolcsobban eloallitva reszet.Jo, hat tudomasul vettem.Talan ha naponta ettem volna, segitek a bizniszen..nem tudom.Nem kellett sokaig keseredni, mert megjelent a sugartwist nevu , bar csokimaz sehol, csak a kesz fank cukorban megforgatva, de megis olyan tokeletes aranyban volt edes, hogy ujbol boldogsagot talaltam.Neha kisse zavart is, amilyen gyorsan elfelejtettem a kokuszost.
Gondolom sejtheto, de a sugartwistet is levettek a polcrol..mintha direkt valaki figyelne, mi az ami nekem oromet okoz:)
Ma megemlekeztem roluk, merthogy Februar van, Farsang ideje, es bar itt nem szokas, de en azert mindig sutok fankot.Eddig mindig hazait, szalagosat, baracklekvarral.
Ma csokimazosat, kokuszosat es sugartwiszteset keszitettem..es sziv alakut:)hogy intsek goodbye-t ennek a honapnak, mert ugyan sok szepet adott, de a szivesen latott vendegbol is van olyan, hogy eleg:)



* a fank tesztajat hagyomanyosan keszitettem, kakaobol-cukor-1dkg vaj, csokimazt foztem

a cukrot fahejjal kevertem, amiben megforgattam
a tekert fankhoz csikban vagtam a tesztat es osszefontam.Ugyanugy olajban sutottem, es valoszinu egy evig nem talalkozunk:)a fank es en.