Thursday, February 14, 2013

free spirited...




Mielott maga ala temet az ej, betakar sotetjevel, csapongok ossze vissza, jatszom.
Szeretnek egy olyan fotot, ahol mezitlabas nyomot hagyok magam utan a hoban.Nem  csizmasat, mezitlabast szeretnek.
Nehany napja vettem egy ugynevezett:felreertesek fuzetet, amiben rogzithetem, kik, milyen , (ilyen-olyan )celbol felreertenek.Mar nem ures:)kivancsi vagyok mennyi ido kell ahhoz, hogy teleirjam.
Sajat torvenyu, onfeju, makacs..itt szebben mondjak;free spirited
Milyen erdekes az az ellentmondas, hogy egy olyan free spirited no, mint en, akiben way too much a free spirit, lasd mezitlab a hoban, olyan orszagban el, ahol minden szabalyos, minden rendelet be van tartva, betartja o is.Mintha szandekosan elne ugy, hogy legalabb nemi nemu kordaban legyen tartva.Mezitlab a hobanra nincs szabaly(egyelore).Arra sincs, hogy eso nelkul  is lofralhat esernyovel, vagy forrosagban a meleg furdore.Ha vacsorara eszik reggelit, vagy gyumolcshoz tejet iszik.
Ezek egyike sem ertheto felre, talan csak elter a megszokottol, es mint tudjuk azert mert valami megszokott, nem jelenti azt, csak az lehet a helyenvalo.
 Uj Listam:
-mezitlab a hoban
-hajvagas
-befejezni a kuckom
-rendet rakni a fiokokban
-rendet rakni a  feje(m)kben
-meglatogatni egy regi baratnom
-kezzel levelet irni a noveremnek
-ismet franciaul tanulni
Listan kivul:lefekudni aludni :)joejt nekunk



8 comments:

  1. Látod én sosem listázok. Újévi fogadalmaim sincsenek, egyet szoktam: napjaimat tervezni. Az viszont jó volt, most szétfolynak. Várom majd a jelzésed, ha teleírtad!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ujevi fogadalmat en sem, ez eleg uj meg nalam.Napi mindig csinaltam,napi tervezest, a lista azert kell, mert ezeket szoktam halasztani a napokbol:)
      Okvetlen irom, ha megtelik, es a statisztikat is, miben hanyan ertettek felre:)

      Delete
  2. Annyira jó ez a kép ott fent a bal sarokban, hogy muszáj elkérnem. Elviszem magamnak. köszönöm előre is:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tami:)orulok, hogy neked is!egesz nyugodtan, es szivesen:)

      Delete
  3. Sosem listázom, nekem elég kihívás a munkahelyemen megfelelni tökéletesen. Magánéletem lehet szétszórtabb, kuszább:))
    Nem tudom ezt olvastad már? http://szeretetrehangoltan.blogspot.hu/2013/01/labnyomok-hoban.html
    Kipróbáltam, imádom:)))

    ReplyDelete
  4. Jutka:)koszi az ajanlast, megneztem, soha nem jartam meg a blogjaban, raadasul o is agi:)En mar tavaly ota fontolgattam a mezitlab a hoban, de csak szeszelybol, nem az egeszsegi oka miatt.Mert mas, eltero.Eddig csak forro homokban lattam mezitlabas nyomot foton.
    Igernek havat jovohetre en is kiprobalom:D

    /megint nem tudtam nalad irni, a szivesre szerettem volna.

    ReplyDelete
  5. Kedves Ági! Nem tudom, mostanában senki nem panaszkodott a megjegyzés hagyásról:(
    Nyáron is szeretek mezítláb mászkálni alföldi lévén a porban és a sárban is....... gyerekkoromra emlékezve.

    ReplyDelete
  6. Mezitlabassag szerintem is mindig jo.Itt a to kavicsos partu, en ott szoktam, es imadom!!

    ReplyDelete