Saturday, February 2, 2013

mormota nap 2013...



..arra gondoltam illene magyarazatot irni a vilagbolkimenoshangulatomnak, de ma jobb kedvvel ebredtem, es abban maradtam magammal (is), ne rontsam el, mert kepes vagyok egy percen beluli rekordra.
Es akkor a homlokomra csaptam, hogy milyen nap van ma, senki, de senki akit en olvasok nem ir rola.Meg a yahoon sem lattam..
Nem, mert en szoktam minden evben:MORMOTA NAP!!
Itt borus ido van, marad a hetvegere, arnyek nem volt, nincs, nem lesz, ami szinten javitja, az egyebkent is jobb hangulatom,(meg akkor is, ha valahol illik hozza), mert kozel a tavasz ezek szerint, persze  csak talalgatok, nem vagyok en mormota.Bar otletnek nem elvetendo, egy vilagbolkimenoshangulatot kialudni is lehetne, ha lenne annyi idonk, mint egy mormotanak van.
Hamarosan eltunok a konyhaban, valami mormotassal elorukkolni..