Tuesday, February 26, 2013

macskák és a tavasz..


...mondhatom kozel a tavasz, miutan nagyjabol masfel hete macskafiukkal van tele az udvar.Jovok haza, ahogy fordulok be az udvarra, hat macska ugrik szazfele, pedig szerettem volna megorokiteni.Csufika a nevevel ellenben igencsak vonzza a fiukat.
Ha mar a macskak szerelmi elete igy fellendult, elgondolkoztam azon , vajon ok a kulsot is nezik?vagy csak a lelket?:)es ennek jegyeben szerelmet hazudnak a  hormonjaikkal?:)hmm , ismeros?:)(kisse)na de maradjunk a macskaknal.Csufika sem apacanovendek, ha ennyi fiut szedit, mert valami kell ahhoz, hogy naponta megjelenjenek, ne adja fol egyiksem.
Neztem az emeletrol oket, nyakam majdnem kitort, rossz szogben ulnek..vajon mit mondanak egymasnak?csak ulnek es varnak..Csufika meg ul a kor kozepen, es nem tudom mit gondolhat.
B.szerint valami macskaknak valo svedasztalt osszedobhatnek, halk  zenevel:D talan:)
Valojaban csak azt szerettem volna megerositeni, hogy jon a tavasz..a viz is erosen hullamzott, olyan kovetelozoen..nepes partot akar, sok zolddel..mint en.En is annyi mindent szeretnek, akarnek..addig  is nezem kisse irigykedve a macskak udvarlasat..



*Csufika fotoja nem friss, nincs ideje ram...

12 comments:

  1. no igen, itt is rajzanak a macsekok, pedig nekünk nincs, csak azok a kóbor cicusok járnak ide:) nyárra lesz egy regiment cica:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. En is attol felek, a cicusok szamatol, a legutolso alombol 7 volt, elajandekoztam, ketto maradt.Most nem marad, ebben biztos vagyok:)

      Delete
  2. Saját macsekom nincs, másét nézegetem.:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eva:)orulhetsz!!en meg mar a gyermekagyrol gondoskodom ismet:))es hogy kinek lehet ajandekozni majd.

      Delete
  3. Nekem sincs macskám,viszont nem bírom nem észrevenni az időpontot, mely náluk a szerelem időszaka, furcsábbnál furcsább hangokkal jelzik a fiúknak, hogy várják őket :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozsa:)hangok is vannak voltak:)ne is mondd, nem lehet aludni toluk.:)

      Delete
  4. Nahát !!! Lesz gond az apasági pernél :-))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) Jo, hogy irtad, ugyvedet kell keresnem, macskaugyvedet:D aztan persze majd gondoskodhatom megint en:)

      Delete
  5. Nekem fiúmacskám van, nem is akármilyen. Ő "gondoskodik" ilyenkor a környék lánymacskáiról. Pedig már nem fiatal, csak nagyon vagány.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marianna:))ez nagyon tetszett!Koszi, hogy leirtad!

      Delete
  6. Szerintem Csúfika nem is olyan csúfika. Nálunk Pif nagyságos úr az égi mezőkön udvarol már, a Mózsikon pedig még nem vettem észre a hajlamot. Ők olyan 9 hónaposak lehetnek. A ház padlása nyitott, onnan jöttek le furcsa hangok, de sosem tudni edzenek-e a Mózsik, mással verekednek vagy egyéb események történnek fenn? legfeljebb éjszaka az ember zuhogásra ébred, s hűl meg benne a lélek, nem tudván a forrása okát.

    ReplyDelete
  7. Aniko:)el kell ismernem elegge kiiperedett!:)a macskak szerelmi elete teny, eleg zajos:))

    ReplyDelete