Wednesday, February 27, 2013

a legkedvesebb levél...

 
..szamtalan esetben kaptam mar meg, hogy mennyi erdekes tortenik velem, es valoban.De ami ma tortent ,azt hiszem (a sajat gyerekem leszamitva(mert ugye elfogultak vagyunk) de ma ert a legbajosabb, edesebb meglepetes.
Havasesoben  jottem haza, szerencsere a beigert hoviharbol nem lett semmi.Nem tudom a level eredetileg hol lett elhelyezve, de mar csak  fontrol lenezve lattam egy feher papirt a betonon, vizesen.Azonnal furcsallottam, majd kesobb ujbol elmentem, amikor szerencsere odasetaltam es latom egy boritek, csupa viz, rajta egy fekete minibalna? azt hiszem a killer whale.Es gyermeki rajz azott at belulrol, nev, hogy kitol, es a macskamnak, komoly nyillal jelolve.Vagyis a jatek a macskae, a level az enyem:) Most komolyan?tegnap irok  Csufika szerelmi eleterol, es ha nem is szerelmes de igazan kalandos levelet kapok en(karpotlasul?:)
A levelben eloszor kis vers Pandarol, aki nagyon tetszik nekik, meg rimel is.Majd ujabb nehany sorban szeretnenek tobbet tudni rola, fiu vagy lany, mi a neve, mit eszik, mit szeret jatszani...es hogy szeretik ot, szivecskekkel korberajzolva...komolyan a levegoben jarok azota, mert nem hiszem, hogy ilyen levelet sokan kapnak.
Hajszaritoval szaritottam meg, mert ahogy nedvesen probaltam nyitni a boritek elszakadt.Holnap be fogom keretezni, majd keresek valami szepet hozza.Ez a level megerdemli, es termeszetesen valaszolni is fogok.
Az elet apro hetkoznapi csodai felertekelhetetlenek, es en borzaszto gazdag vagyok altaluk.Koszonom!




* Panda, a jateknak nagyon orult:)