Thursday, February 14, 2013

egyszer volt(van)szerelem...




Olyan, mint amikor az egyik azt mondja, szeretlek, es varja, hogy a masik mondja en is szeretlek,mert most az o ideje van, hogy mondja, de az egyik hiaba var, mert a masik nem mond semmit, csak hagyja levegoben logva a kimondott erzelmevel.
  Biztonság voltál, amíg érinthettelek.
 Sokféleképp tudtál hiányozni.
  Ez a mostani nyert.
 mar megint nem alszom rendesen, hat ilyen ez a szerelem, nekem nem mulik el
 sohasem, mert elvittel mindenem..
..ha film keszulhetne rolunk, azt a cimet adnam:Szegyenlos(pirulos)
 szerelem..a nezok pirulnanak..
  Mi meg szégyentelenkednénk.
  Újraolvastam a karácsony előtti levélváltásunkat.
  Belepirultam, akaratlan.
  És töröltem, akarattal.
  És most meg hiányzol.
 ..nezem a semmit magam elott es nem tudok koncentralni semmire.Tiszta
 szerencse, hogy a  semmit nezem.
Nekem is keves van beloled, talan ez is hozzatesz ahhoz, hogy ennyire
vigyazom.
Vigyazom a repuloteres, a haloszobas, az utcan setalos jeleneteket, mint
 valami kulonleges szerumot.
 Ha ugy erzem csak belekukkantok, belul a fejemben es jobb lesz nekem, vagy
rosszabb:)a rossz is mindig joval itatott, reszegit igy is ugy is..
Egyszer nagyon reg, azt mondtad nekem, fajas nelkul meg nem er semmit...most
 akkor melyik legyen?
 Nem ér semmit, ha nem kell belehalni a hiányába. Ja.
Arra jottem ra, hogy meg mindig feltekeny vagy.
  A férjeidre. Akikkel együtt éltél-élsz, együtt ettél-aludtál,
eszel-alszol, akikkel beszélgettél és beszélgetsz.
 Love: ur onenightstand
Most szeretlek teonenightstand.
 Most? Maradjunk abban, hogy volt, amikor szerettél (not that night
only).
Olyan volt, mint a hosszan tarto jeges, fagyos, minden legturelmesebb termeszetut is megtapezo tel utan az elso langyos napsugar, ahogy megsimogatja az arcunk, keresi a fedetlen feluletet, hogy belenk hatoljon, a lelkunkig es mosolyt csaljon, mosolyt az igeretevel.Azzal az igerettel, hogy eljon iden is
...