Friday, February 15, 2013

születésnaposunk...

 Az elso kutyazsuron is tul vagyok:)komolyan ez volt az elso, free spirit ide vagy oda, de kutyaszuletesnapot meg nem rendeztem.
Lola ma 1 eves lett.

A vendegek , kulonosen Csufika, megfeledkezve az illemrol evett.
 

Boldog Szulinapot Lola, az elsot, es meg nagyon sok kovetkezot!!
 A macskak voltak a vendegei, itt az ajandekokra ugyelnek fel.
 Menu: aszpikos marha
               fozott marhacsont, velovel, piritos nelkul

Panda egy foto erejeig viselte a kalapot.

12 comments:

  1. Boldog születésnapot Lolának, meg is érdemelte ezt a zsúrt! Az illemről való megfeledkezés, macskáéknál? Ilyen el sem várható!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)a ket macska majdnem megette az unnepelt reszet is:)

      Delete
  2. Boldog elsőt Lolának, micsoda zsúr kérem szépen ;) úgy látom mindenki ott volt aki számított ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonjuk! csak azok voltak jelen, jol latod:)

      Delete
  3. Boldog szülinapot Lolának! Nagyon édesek!

    ReplyDelete
  4. Nagyon édik! :) Micsoda parti lehetett! :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagy csendhaboritas meg minden Edit:))aztan takarithattam:)

      Delete
  5. Sajnálom, hogy nem volt időm előbb jönni olvasni, de talán itt is érvényes a 8 nap előtte-utána, hát további sok-sok finomságot és kényeztetést, és még nagyon sok boldog szülinapot a kutyinak!
    Én meg köszönöm, nagyon jót kuncogtam, állati szórakoztató volt ez a bejegyzés, az elegánsan finom humorod nagyon működik! Eszter

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom szepen Eszter! igazna kedves vagy.
      Lolanak tolmacsoltam a kivansagot, probaltam elugatni neki:D

      Delete
  6. :-))) Ha mégegyszer születhetnék szívesen lennék nálatok kutya, vagy macska :-)))

    ReplyDelete