Monday, July 2, 2012

nyár(i)...




...ebed utani piheno van, csak en bambulok , tagra nyilt szemekkel .Este tuzijatek lesz, pihenhetnek is, megis gondolatban elohivom  a  pihengetos pillangokat, a lustalkodo mokusokat,  a vibralo, majdnem szikrazo hoseg levegojen at.
Marait olvasom, utazom vele , egyetlen vonatnak, szallodanak elem meg irasat, mikozben egy masik parbeszedet hallok, csal elo a kepzeletem, valahonnan legmelyrol.
"-csak ne lenne ilyen messzi, jobban viselnem.-
-ugyan, egyetlen nap alatt odarepul hozzad, az nem tavolsag, az nem messzeseg.-"
Tavolsagot vagy idot gyoztunk le?mindkettot? mar az utazasok sem a regiek, sietosek, kapkodosak.Varakozol, tiz es fel orat levegoben logsz, mondhatnam ketsegek kozott,( ha felos lennek), megerkezel, es az elso kerdes-meddig maradsz?..o hogy mennyire nem kedvelem azt a  kerdest, hogy soha  nem gyoztem le, mint az idot es a tavolsagot.Legszivesebben sarkon fordulnek, amikor megkerdezik.Biztos tulerzekeny vagyok, nyugtatom meg magam, es kozben valaszolok.
Egy egy utazas legfontosabb pillanatai az elso es utolso mondatok, kerdesek, valaszok.Ha olyan , karcolnak, ha olyanabb vesodnek, orokre.Elmulik ot ev , tiz ev es elo tudod hivni oket.
Valahol minden nyar egyforma, es megis kulonbozo, kulonosen attol egyforma, hogy mennyire mas.










*ebed utan, szieszta

13 comments:

  1. Csak minél tovább ott akarnak tartani mellettük, mert szeretnek. Ezért kérdezik, de úgyis tudod!:-)
    Csak sokszor teszik, igaz, hogy mindig más helyen, de benned összeadódnak.
    Jól leírtad ezt az egyforma-és-más-és-mégis- egyforma nyár(i) dolgot!:-)
    Jó ez a nyár(i) szójáték. Benne van az évszak és Te.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eva:)Koszi, ez most nagyon jol esett:)pontosan azt vtted ki, amit gondoltam, meg a nevemmel is:)
      Nem tudom miert, de nagyon sert az a mondat, valoban tulerzekeny vagyok.

      Delete
    2. Volt már úgy, hogy valakinek nagyon örültem, de ezért nem kérdeztem meg tőle, hogy meddig élvezhetem a társaságát, hogy nehogy félreértse, hogy elküldeni akarom.

      Delete
    3. Van egy történet, amin jókat szoktam vigyorogni. Én így ismerem:
      Magyarul rosszul beszélő sváb néni kikíséri a vendégeket, és az "Isten áldjon!" helyett integetés közben azt ismételgette: " Hála Isten, hála Isten!"
      Most ez jutott eszembe.:-)

      Delete
    4. Eva koszonom!:)nagyon jot nevettem.Na most kepzeld, ha ezt nekem mondjak:))tobbe nem ulok repulore:)

      Elso kerdesnek soha nem tennem fel, sot sokadiknak sem, megvarnam, amig mondja magatol.Persze nem vagyunk egyformak, csak amikor megerkezel, es mara repteren kapod a kerdest, akkor hulyen jon ki, akarki mondja:)

      Delete
  2. Agnes, én csak ennyit mondanék: "Isten hozot! Érezd magad otthon!"
    ó, bárcsak megtehetném! :)
    ölellek,
    oximoron

    ReplyDelete
  3. Klara:)semmi nem elkepzelhetetlen, mar mondtam:)majd szolok!(mar ezt is mondtam:)

    Koszonom!

    puszillak:)

    ReplyDelete
  4. Kedves Ágnes. Nem ide tartozik ugyan, de hagyok itt neked egy "TÖMEGES ÜZENETET", AMIT ÉN GYÁRTOTTAM EGY JÁTÉK MIATT! hA VAN KEDVED...ÉS IDÖD...TERMÉSZETESEN CSAK AKKOR.:-))

    Kedves Ágnes!
    Van "valami" Dij a blogomon, amit megnézhetsz, olvashatsz és folytathatsz.:-)) Természetesen MINDEKI játékos kedvére és az idejére bizom, hogy válaszol-e, részt vesz-e, továbbitja-e??? Nincs harag, ha nem..:-)))

    Én kedvemet leltem benne...és rászoritottam az idöt.:-))

    Szép napot kívánok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kedves Csilla:)

      Nagyon-nagyon szepen koszonom! nagy oromet okoztal, es meg fogom probalni folytatni, mert nagyon tetszik.Masabb, mint , ami eddig volt.Bar eleg feszult napjaim vannak, de torekedni fogok mindenkeppen.
      Addig is tudd, hogy nagyon orultem es mosolyt csaltal:)

      puszillak szeretettel, plane a picurkat:))

      Delete
  5. Sokszor kérdezték tőlem is, meddig maradtok, haragudtam érte, most én vagyok olyan helyzetben, hogy kérdezem, csak úgy, kicsúszik a számon, tudni szeretném, mennyi az az idő, amit velük fogok tölteni.
    Jól sejtem Ágnes, útra készülsz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozsa:)

      Erkezes utan , ha ez az elso kerdes, valahogy mindig ugy erzem maris tudni akarjak, mert utban vagyok:)pedig nem, de szerintem faradt vagyok, es hulyen csapodik.Meddig maradsz olyan kerde sis, mintha nem is maradhatnal orokre, mert mi van, ha megis?:)
      Egyszer azt valaszoltam , mert pipa voltam a kerdestol, hogy most maradok mar, nem megyek vissza.Meglepodest okoztam:)
      A kerdesedre Rozsa kedves egyelore nem tudok valaszolni, csak sejtelmesen:)ha elkiabalom magam, valami mindnig tortenik, pl leszakad az eg, stb:D

      Delete
  6. Kedves Ágnes!
    Olvasom a kommenteket...olvasgatlak téged is. Sejtések, homály...de örülök veled kapcsolatban bármilyen történésnek-utazásnak-maradásnak, csak te légy boldog.:-)))
    Szép napot és ne légy feszült.:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koszonom Csilla:)nagyon aranyos vagy!
      Tul sok tortenik, es nem mindnig jol, de madj kialakul:)

      Szep, huvosebb napokat nektek is:)

      puszi!

      Delete