Friday, July 6, 2012

11 kérdés...

Csillatol ( Ba-tor-ba-bo krea - sajátkészitésű apróságaink) kaptam a  dijat a minap.
Nagyon szepen koszonom, orultem nagyon, es erdekesnek is talalom.
Megigertem, hogy folytatom, es az igeret ugye szep szo, ha megtartjuk, ugy a legszebb!
Folytatom es modositok, ha nem baj.Ugye nem?


A szabályok:
- Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
- A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
- 11 kérdést fel kell tenni a folytatashoz Mindenkinek, aki olvas, es a sajat blogjaban szivesen valaszolhat is ezekre vagy itt a megjegyzesben:)

Valaszaim a kerdesekre:


1.2009-ben kezdtem bloggolni.Tobb helyen talalkoztam bloggal, es nagyon megtetszett nekem is ez az onkifejezes egyik kivalo formaja. Kedves emberekkel kot ossze, akikkel azt hiszem egyebkent soha nem "talalkoztam" volna.Mar csak azert sem, mert mi magunk dontunk arrol, hogy kit olvasunk, kovetunk, egyaltalan olvasunk e valakit.
Szuleim elvesztesenek feldolgozasa nehezebb lett, mint hittem azt.Igy, ezert is kezdtem irni, megorokiteni emlekeket.Irva ugy kepzelem sokkal  megismerhetobb vagyok, leirok olyat, amit eloben talan soha nem mondanek ki.A gondolat ha megfogalmazodik bennunk az az egyszerubb, leirni, kiirni magambol a nehezebb.
2.Hobbim az iras mellett olvasas es nagy filmrajongo vagyok.Nagyon-nagyon sok filmet lattam, es az erdekessege, ha ideznek egy egy jo mondatot filmbol, mondom a cimet:)
3.Ha nyernek a lotton, nem tudom mit tennek.Azt mondjak a penz az embereket kicsereli, megvaltoztatja.Azt hiszem egy ideig figyelnem, hogy mennyiben valtozom, valtozom e egyaltalan.
4.Minden idojarast szeretek, minden evszakot, mind ad valami szepet.
5.Lakasban, hazon belul a pasztell szineket kedvelem .Ruhaban az orok kedvenc a zold, meregzold fokent, de szeretem a keket, barnaval, sargaval, es a szurket nagyon.
6.Igazi allatbarat vagyok, kedvencem a kutya, megis van kutya es macska is.Ezt soha nem hittem , hogy egyszer igy lesz:)
7.Vizparton sokszor nyaraltam, ezert inkabb hegyekben nyaralnek szivesen.Nagyon vonz meg az odahaza latott videki turizmus, szeretnek ott is.
8.Szivesen laknek egy ideje Alaszkaban.Tiszta, csondes, majdnem erintetlen meg.
9.Ha egyszer maskent csinalhatnek valamit, azt hiszem soha nem hagynam el a hazam.Fiatalon, gyerekkent nem tudod milyen lesz ketszivvel elni:)Nehez.
10. Nagyon szeretek divatbemutatora menni.Nincs olyan ev, hogy kihagynam.
11.Hoseg van felenk most, 42 fok.


 az én 11 kerdesem:

 
1.Talalkoztal e mar a blog-ban "megismert" szemellyel?
2.Milyen csaladmodell all hozzad legkozelebb?
3.Mi a velemenyed a rozsaszin szinrol a felnott nok eleteben?:)
4.Ha felkernenek csatlakoznal e egy konyvklubhoz?
5.Mit nevezel Te kegyes hazugsagnak?
6.Fellangolasszeruen vagy rendszeresen fogyokurazol e?
7.Mi a kedvenc viragod?
8.Mit tennel, ha egy hetig hatalmat kapnal ott, ahol elsz?(varosodban, faludban?)mi az , amit megvaltoztatnal?bevezetnel?
9.Mi az a harom pozitivum(ereny), amit  kedvelsz magadban?
10.Hiszel e no-ferfi baratsagban?
11.Ha lehetne harom kivansagod, melyek lennenek azok?