Sunday, July 8, 2012

csak fecsegek...


Almomban kaptam egy halivudi csokot a ferjemtol, szaladtam, hogy leirjam.Mar csak azert is, hogy meg almomban is vele csokolozom:D ezt meg kell orokiteni.
A halivudi csokot filmben lattam:All a ferfi, olyan atolelve tartja a not, mintha tancolnanak, megdonti(akinek derekaval problemaja van ne probalja ki:)es ilyen kb 75 es 90 fokot bezaro szo szerint "derek"szogben csokolja.Majd magaval folhuzza, kiegyenesednek, mar ha nincs derekproblema:) osszemosolyognak, mert az utcan mindenki megallt, oket nezni.Musornak vege, szinhazi fuggony lehull kepzeletben , mindenki megy tovabb, szaja korul megbujt mosollyal.Ez a nap is jol indult.
Persze este meg masrol szerettem volna irni, csak keso is volt, faradt is voltam, de ez az alom nem maradhatott ki.
Arrol szerettem volna irni, hogy ismet szelesedett a szines ismeretsegi korom, penteken egy afganisztani ferfival.Uzleti megbeszeles volt, es mokasan hazafele azon szorakoztam, hogy valamiert megis inkabb egy pillanatra valahol Del Amerikaban ereztem magam, kis fustos kocsmaban, ahol a melegtol, izzadsagtol fenylik az emberek bore, es rejtelyesen beszelgetnek.Ebbol egy sem illett a kepbe, csupan a fenylo bor, mert ugye 44 fok koruli volt a homerseklet.
Amikor mondom, hogy magyar vagyok, akkor megfigyeltem mar, mindenki azt mondja:aaa, vagy ooo..azzal a hangsullyal, ami azt jelenti, aham ertem mar, megfejtest talalt ebben a szoban, marmint a  magyarban.
Mintha olyan viselkedesi jellemzoink lennenek, csokorba osszegyujtve, amelyek azonnal ertelmet nyernek, ha kimondjuk a varazsszot:magyar.Ettol mindneki megorul (tobbnyire) es azonnal kutat emlekezeteben, hogy talalkozott e mar magyarral es elkepzelem, hogy pillanat alatt osszehasonlitja viselkedesunket fejben, egymassal es masokeval is, ha stimmel, akkor jon az ooo, aaaa, mar ertem kifejezes.
Orultem az afganisztani aaaa, ooonak is, mint a  tobbinek szoktam, mert jo hallani, es parhuzamosan latni a masik arcan a felfedezes oromet, es oromet annak, magyarral talalkozott.Jo emberek vagyunk, azt jelenti.