Monday, July 23, 2012

hogyan ültessünk barátságot?...


...tavaly jatszottunk...(kulon elnezest, hogy tel ota nem , de hazkoltozes bezavart nalam, majd visszatalalok egyszercsak a jatek oromehez is) szoval jatszottunk, ujrahasznositottunk, ujraultettunk.


Hogyan ultessunk baratsagot?


Hozzavalok:

1 szedult no(az en volnek:)
egy erdekes, eper alaku , szinu kukorica
egy jol felepitett jatek
sok kedves jatekos, aki toleralja az olykor elotoro szedultsegeimet:)
egy repulo, ami elvitte az ajandek magokat jo ovatosan
sok izgalom, amig megerkeztek
kell meg a tavasz
ultetes, torodes, beszamolok
minden szem kikelt
es epres-baratsag kukorica nott

A fotok onmagukert beszelnek:)koszonom lanyok, mar csak a  termesre vagyok borzasztoan kivancsi:)

10 comments:

  1. Jajj hát ez csuda jóóó! :D :D Azok a kis repcsik :D :D :D Nagyon nagyon klassz lett!! :D :D
    Nekem amúgy maradt még a magból, amit adtam a szomszédnak is, meg küldtem Sakura blogja-nak is, ő mondjuk csak jövőre ültet. De ha rendesen kikelnek majd a kis csövek, szórom én is tovább a magokat, na persze jövőre is ültetek :D
    Egyébként aggódtam most hétvégén, hogy mire megyek le anyuhoz, mert ugye volt az a nagy vihar, és a csemege meg takarmány kukoricásban is tört el egy pár kukoricát, de szerencsére az eperkukoricánál egy szálat sem. Mondjuk lehet ez köszönhető annak, hogy többet ültettem egy bokorba mint kellett volna, talán 4-5 szemet is, mind kikelt és kicsit sűrűn vannak, de legalább így egymást támogatják. Remélem a sűrű ültetls miatt azért megerősödnek a csövek, és beérnek :D.Most ugyan nem csináltam képet, de a kis kócosságuk már barnul, már nem szőkék, szóval érnek.
    Puszillak Ági! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Edit:) tudtam, hogy tetszeni fog:))en meg orulok, kicsit jatszottam, bar komolyan irtam, de a jetekot is belevittuk, ugye?:)

      puszi, szia:)

      Delete
  2. Én bevallom őszintén, hogy idén nem ültettem el, egyrészt mert a házfelújítás leköti az energiám, másrészt mert olyan szárazság van, hogy szerintem nem lett volna belőle semmi.:(:( Féltettem a magokat, így elraktam jövőre, remélem akkor már tudok én is küldeni másnak. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tami:)semmi baj, majd amikor kenyelmes lesz! latod nekem is becsuszott a koltozes, teljesen megertelek.
      Mar csak arra leszek kivancsi milyen a termes:)soha nem lattam meg ilyen kukoricat, de pattogtattam es nagyon finom volt.

      koszi, es puszi szia:)

      Delete
  3. Én most mosolygok, nagyszerű bejegyzés, nagyszerű játék, jó ötlet, örülök, hogy részt vettem benne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. En is nagyon orulok Rozsa, hogy igy tortent:))

      puszillak, jo unokazast!!:)

      Delete
  4. Ó, a gyönyörű kukorica! Elültettem, de nem tudom lesz - e belőle valami, olyan nagy szárazság volt, van az idén. Ráadásul én is beleestem abba hibába, hogy sűrűre hagytam. Szerencsére van még mag, remélem jövőre több szerencsém lesz.
    Örülök ennek a kedves bejegyzésnek, köszi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marianna:)igen, tudom, ittg felenk is a fu teljesen barna, azert bizom benne lesz termesed:)

      Orulok, hogy tetszett:)En is koszonom!

      puszi, szia:)

      Delete
  5. Replies
    1. Koszonom Katalin, te meg kedves:))

      puszi, szia:)

      Delete