Sunday, August 8, 2010

Titkok, kamaszok..




Itt vagyok ebben a vasarnap hajnalban, meg sotet van, de kiosontam, mert nem hagy aludni, a tegnapi , ami ha nem is teljesen veletlenul de tudomasomra jutott, de megis ugy, hogy nem akartam en ezt tudni, es most azt kepzelem, ha kiirom jobb lesz ugy. Ugy van ez, ha valaki a bizalmaba fogad, dehogy irnam le, a pletykat is megvetem, de amikor veletlenul jut a tudomasunkra valami, ugy, hogy nem akarjak, akkor nehez, nem akarnam tudni, lopasnak erzem.Mint nehany eve, amikor a fonokom ajtaja elott mentem el, es hallom , ahogy mondja a felesegenek a telefonba, hogy "az rendben van, de miert kellett lefekudnod vele".Na ezzel a mondattal sem tudtam sokaig mit kezdeni, nem tudtam a szemebe nezni, egyaltalan a fejet ugy ahogy volt igyekeztem kivagni a testebol, es csak nyaknal kezdodott.Mert ilyen intimet en nem akartam tudni.
Tegnap B. a laptopjat a nappaliban hagyta, nem zarta le az msn-t , egyedul voltam nehany oran at.Hallottam a pluty hangokat, amikor uzenet jon.Jo hat anya vagyok, B.kamasz, es a hangok egy ido utan zavartak, odamentem, hogy lezarom, de sajnos barmit tehetettem volna, az uzenet ott volt, es en ledobbentem.B. utolso mondata, hogy igen, nagyon tetszel nekem.A kislany irja, hogy akkor tegyuk meg a kovetkezo lepest, tegyuk komollya(15 evesek!!)pulzusom emelkedett. Szerdan menjunk moziba, es en viszlek, en fizetlek be, irja a kislany!Ekkor idegesen lezartam, kikapcsoltam a gepet, mert en tavasz ota Laurarol tudok, es a kislany neve Candice volt a gepen...Most akkor Lauraval mi van?kerdezem magamtol.Es meghogy tegyuk komollya, 15 evesek!!!es o akarja fizetni a jegyet?!?!Miert kell ezt nekem tudni?Miert irta B.hogy tetszik neki? Na ezek azok az informaciok, amit egy anya jobb, ha nem tud.Legkozelebb hasonlo esetben, becsukott szemmel tapogatom ki a gepet, es kikapcsolom, lehajtom, mert most itt vagyok ezzel az infokkal, es en nem tudok veluk mit kezdeni.Talan, hogy leirtam, jobb lesz ma mar. De mit csinalok, ha jon Laura??Lehet ilyenkor szoktak az emberek inkabb vilagga menni?Te mar ott vagy, nyugtatom meg magam, es ezen mar nevetni is tudok, megyek visszafekszem:)