Sunday, August 1, 2010

Amikor a forever túl hosszú...







Kedves Naplom!

Egy kisse elvesztem ebben a hetvegeben is , volt benne egy kicsit minden.Aminek most megis a legjobban orultem, hogy kedvemre bambulhattam is , ahogy szeretek.Szeretem , sokszor kivanom a maganyt, amikor csak ulok, olykor orakig is, es gondolataimban csapongok, kalandozok kedvemre. Olyan, mint egy elutazas, elutazas, ami most a kuszobon all.Hat repulni fogok ismet.De most nem is arrol akarok irni, hanem arrol, hogy a film kapcsan, amit lattam, ugy eleg sok film eszembe jutott, es mindben volt kozos.Vajon miert van az, hogy(tettem fel magamnak a kerdest)amikor valaki haboruba megy, vagy valaminek a veget hiszi, egy idojarasi katasztrofa, vagy egyeb termeszeti csapas, es azt hiszik mindennek vege, akkor ilyenkor sokan szerelemmel fejeznek ki valamit..vajon miert ehhez nyulnak, es miert eppen egy veget akarnak igy megkezdeni, mert mindenkeppen kezdete valaminek.Es akkor ott,abban a mamoros , lelkileg tulhevitett pillanatban, forevert igernek, fogadnak.Elindul a katona, bele a haboruba, viszi magaval az elmenyt, a fogadalmat, mint kapaszkodot, es kapaszkodik is bele, vigyazza, erot merit, nap, mint nap.Egeszen addig, amig tole fuggetlenul , Ot nem kerdezi senki, hogy mit szol ehhez, jo lesz e neki, csak kozlik, hogy a forever tul hosszunak tunt, es nem varnak tovabb, vege.Ilyenkor meghalok a szereplovel, mert aterzem a fajdalmat, felkeszuletlenul, es hogy lehet ilyenkor azonnal kiszeretni?Jobb is lenne , ha valoban meghalna abban a haboruban, vagy viharban, es azonnal megszunne a fajdalma. Minden idokben, minden idok valtozasaban ez az eszkoz, leghatasosabb fegyver, es meg a forever is ugy tunik, ugyanaz.Never(for) ever.

4 comments:

  1. Ezek szerint, ha jól értettem, azt történt, hogy (menő szlenget használva) a nő egyszerűen ejtette a pasit. Mit tett a pasi? Belerohant a szuronyokba? Hős lett?

    ReplyDelete
  2. Szia Karesz:)

    A szlenged jo, a pasi kereste a veszelyt termeszetesen ezek utan, nem mintha maga a haborus zona onmagaban nem lenne az.Nem halt meg, meg osszeneztek a lannyal egyszer, es szomoru mosollyal nyugtazhatta, hogy vegulis a lany jol valasztott, mert o bizony a haboruval lepett frigyre.Tovabb folytatva, azt hiszem ezekbol alakulnak ki a platoi szerelmek, amik kepzeletben elnek tovabb es olyan toretlenek, mert a hetkoznapban nem lepnek eletre, magunk agyszulemenye, mi iranyitjuk es azt kepzeljuk, az a platoi az igazan tokeletes:)pedig dehogy..

    ReplyDelete
  3. Ezek szerint Te is tudod!?
    Az én véleményem inkább az, hogy a "tökéletes", un. plátói szerelem nem fakadhat nosztalgiából, kettőbe roppantott vágyak, álmok szemétdombján. Soha nem tudom elhinni azokat a meséket, mikor egy korábban egymást nyaló-faló pár szétmegy, és elmondják magukról, hogy ők ezután is a legjobb barátok maradtak. Ilyen nincs!
    Az igazi szerelem után még nagyobb gyűlölet, harag, vágy és frusztráltság marad. Ha nem ez van, akkor az soha nem is volt korábban szerelem. Lehetett az valami hasonló, amiről mindketten elhitték, hogy az a csúcs, de ettől az nem volt semmi egyéb, mint legfeljebb egy próbálkozás.
    Persze, ez az én véleményem.

    ReplyDelete
  4. Szia:)

    Nem akarok ujjal mutogatni, es szemtelennek tunni(dehogy:), azt hiszemmel kezdtem, fogalmam nincs milyen a platoi, csak olvasottak, filmek alapjan , meg talan a Mezga csalad Hufnagel Pistije utan kovetkeztettem:)
    Almodozo tipus letemre, legalabb annyira vagyok foldonjaro, es csak a megeltben, megfoghatoban hiszek, platoiban nem.
    A tobbivel maximalisan egyetertek, amit irtal.Fontebbi beirasban le is irtam, mennyire nem hiszek az ilyenben.Eppen ebbol eredt a gondolatom is, hogy miert ezt hasznaljak , miert ehhez nyulnak esetekben es talan nem csak filmekben van igy.

    ReplyDelete