Monday, August 16, 2010

Avril Lavigne - When You're Gone

Ma amikor meglattam az oszirozsakat az uzlet bejaratanal, bemenve az iskolai felszereleseket egy kis idore nyoma tunt a hajnali oromomnek.Olyan elmulaserzes keritett hatalmaba, mert a nyar veget jelzi mindketto.Igyekeztem elhessegetni, es gyors vigaszt is kerestem, hogy iden majd biztosan szep indian nyarunk lesz.
Az elmulas persze azonnal a szuleimet is megidezi ,szinte latom anyukamat, ahogy ul a kertben, nem csinalt mar utana semmit, amikor egyedul maradt. Radobbentem az egyetlen rosszra egy parkapcsolatban,ami nem vedheto ki, amikor leelsz egy eletet valakivel es elveszited, O elobb megy el, egy kis idore magad maradsz.Ez az a negativum, amitol en is borzasztoan felek, megha tavol is van normalis keretek kozott, de neha hatalmaba kerit a feles, a feltes.Azt feljuk es feltjuk, ami es aki fontos.
Ez a dal nagyon szepen beszeli el, szebben, mint en.Meg is hallgattam gyorsan, de azutan a bizonytalansagbol visszahozott a valosag, es elmosolyogtam gyerekes aggodalmamon.
Szep nap lesz holnap is, meg akkor is, ha fenyegetoen kozelit a nyar vege.