Monday, August 16, 2010

Avril Lavigne - When You're Gone

Ma amikor meglattam az oszirozsakat az uzlet bejaratanal, bemenve az iskolai felszereleseket egy kis idore nyoma tunt a hajnali oromomnek.Olyan elmulaserzes keritett hatalmaba, mert a nyar veget jelzi mindketto.Igyekeztem elhessegetni, es gyors vigaszt is kerestem, hogy iden majd biztosan szep indian nyarunk lesz.
Az elmulas persze azonnal a szuleimet is megidezi ,szinte latom anyukamat, ahogy ul a kertben, nem csinalt mar utana semmit, amikor egyedul maradt. Radobbentem az egyetlen rosszra egy parkapcsolatban,ami nem vedheto ki, amikor leelsz egy eletet valakivel es elveszited, O elobb megy el, egy kis idore magad maradsz.Ez az a negativum, amitol en is borzasztoan felek, megha tavol is van normalis keretek kozott, de neha hatalmaba kerit a feles, a feltes.Azt feljuk es feltjuk, ami es aki fontos.
Ez a dal nagyon szepen beszeli el, szebben, mint en.Meg is hallgattam gyorsan, de azutan a bizonytalansagbol visszahozott a valosag, es elmosolyogtam gyerekes aggodalmamon.
Szep nap lesz holnap is, meg akkor is, ha fenyegetoen kozelit a nyar vege.

4 comments:

  1. Szép dal, nem szabad nekem reggel ilyet hallgatni:). Bosszankodok... Mintha kezdenék szentimentális lenni!! vagy ez már elkezdődött korábban? nem is tudom, ma kicsit határozatlan vagyok:) De azért köszönöm ám, szép volt:))

    ReplyDelete
  2. "Szép nap lesz holnap is , MEG akkor is , ha fenyegetoen kozelit a Nyár vege ."

    Gyönyörű ez a mondat..

    ReplyDelete
  3. Őszirózsa! Imádom a virágokat, de az őszirózsáknak sehogyan sem tudok örvendezni. Nagyanyámnak voltak gyönyörű példányai, s a sírás környékezett, mikor ottani nyaralásom során egyszer csak kivirágoztak. Vége volt a vakációnak!
    Most megvénült fejjel megint csak ott tartok, hogy ugyanabban a kertben most édesanyám termeli az őszirózsákat. Miért nincs ilyenkor hóvirág, kankalin, vagy tulipán?
    Apropó! Tegnap láttam, újra kivirágzott az egyik orgonafánk! Azt jelenti, hogy hosszú, meleg őszre számíthatunk! Ez jó jel, fel a fejekkel lányok, nincs még minden veszve! :-)

    ReplyDelete
  4. Sziasztok:)

    Lilike!
    Egy ket konnycsepp csak csillogobba teszi a szemet, hallgasd csak nyugodtan reggel is:)


    Hupsz szia!
    Koszonom, es orulok, hogy tetszik:)

    Karesz!
    Nalam tavaly a husvety lilly nyilt ki a szuletesnapomra megegyszer, kiultettem Husvet utan a kertbe, es ott.
    Szoval megnyugtattal, en is hosszu indian nyarban bizom:)

    Amugy a viragokkal az is bajom, hogy nalunk az arvacska, krizanten, oszirozsa, elegge temetos viragok voltak, itt meg tavasszal az elso az arvacska amit arulnak.Megsem tudom megszokni, mindig bezavar.Olyan erzesem van, mintha elmennek egy temetesre es csak en vagyok valami feher vagy viragos ruhaban.Erdekes:)

    Szep napot Nektek!

    ReplyDelete