Saturday, August 28, 2010

levél a levélben


Szia Anya!

Veled almodtam ejszaka, mintha azert jonnel, hogy figyelmeztess reg beszeltunk:)Nem banom, dorgalhatnal is.
A heten csupa jok tortentek, szeretned hallani, hiszen tudod a rosszrol nem szerettem beszelni.
Emlekszem meselted, amikor kicsi voltam es valaki, vagy valami bantott, bementem es lefekudtem, es ha utanam jottel kerdezni, hogy mi a baj, azt valaszoltam, hogy faj a fejem, kiterve az igazi indok elol.
Ez kesobb ugy valtozott, amikor mar itt eltem, hogy ha ottani ido hajnal 5kor hivtalak, tudtad itt keso van, hisz en 10 korul elajulok, es ha akkor nem alszom, akkor valami bant, de soha nem mondtam, csak beszelgettunk, es amit szerettem, hogy soha nem faggattal, csak a mi baj agikam hangozott el, semmianyu, csak hallani akartalak valasszal elsutottem, es a beszelgetesunk vegen minden jobb lett, olyan jobb, mint amikor B.beutotte a labat vagy fejet es adtam egy puszit, es marisjobblett a varazspuszitol.
Ma barack-fesztivalon voltunk itt a kozelben, es kaptam egy amber nyaklancot fulbevaloval, tetszene Neked is.Azert is erdekes mert valakitol a heten kaptam amerikai quilt-et es abban is van hasonlo szinu minta, meg a barack is hasonlo, ahogy kettevagtam, es valahogy lancszeruen kapcsolodik az egyik dolog a masikkal igy.
A fesztival nagyon hangulatos, talan holnap is megyunk, mert kozel van igazan, csak 10 perc vezetes.
Sok sok barack kulonlegesseg volt, edessegek, egyik masik izlett volna, talan megkostoltad volna.Amator, ismeretlen egyuttesek felleptek, sok sok kezmuves arulta a portekajat, volt korhinta, hullamvasut,szepsegverseny, gyerekeknek musor, ponilovas menet, egyszoval gazdag program.Holnap este lesz vege.
Elegge kimelegedtunk, mert bar az ejszaka mar kifejzetten hideg, egyik reggel olyannyira lehult, hogy be is futottunk , napkozben megis perzselo meleg lett.Kicsit feltem is, hogy megint napszurast kapok,mint tavaly, eppen olyan erzekeny vagyok, mint Te.
Ma volt hat eve, hogy ebbe a hazba bekoltoztunk.Ha latnad a kertet,azt hiszem buszke lennel ram.Mondanad, hogy mostmar pihenjek is, mondtad sokszor.Varom a tavaszt, mert az iden ribizlit is ultettem, a malna mar nagyon gazdagon terem, es az almafakon is van.Van sparga ultetvenyem is, es keves szolo a garazs mellett.A kortefak talan jovore termest hoznak, a csersznyet midig ellopjak a rigok.
B.nek vettunk taskat, es cipot, az uj ruhat, amiben elso nap megy egy tavoli uzletben kell venni.Mar nem en valasztom, es megigertem, hogy kap valami kulonleges markajut.
Tudod az iskola napjainkban nem csak a tanulasrol szol, a divat hatvanyozottan fontosabb,mint az en idomben,pedig akkor sem volt jelentektelen.
Holnap unnepi ebedet keszitek az evfordulo alkalmabol, pulykat, meg sok zoldseg gyumolcsot, majd improvizalok is.Most akkor lefekszem mar,azt hiszem mindenrol beszamoltam..szia anyu:)