Monday, August 23, 2010

a különbség nõk, férfiak között


Mikozben kepet kerestem ahhoz, amirol a napokban lanyokkal beszelgettem, talaltam ezt, ami igazan nem kivan hozzafuznivalot:)

De azert csak kibokom, mert nok-ferfiakrol beszeltunk, miert tetszik a lanyoknak, noknek a Sex and the city, a fiuk tudjak, ha jok sex kozben, de honnan tudhatja ezt egy no?Erre a kerdesemre buszke vagyok, mert ez bennem fogalmazodott meg, es megkerdeztem mar az illetekest, de az szemelyre szabott valasz lenne, engem viszont ez most altalanossagban erdekelt, megha nem is szeretem az altalanositast.
A filmmel kapcsolatban valami olyan kep rajzolodott , hogy nagyon sok lany, no nem meri igy kimondani, ami ott elhangzik, es a film erejeig meg tudja elni onmagat, ha nem is teljessegeben, de kiprobal valamit, vagy esetleg helyette van megfogalmazva olyan, amit O soha nem batorkodna.
Az viszont, hogy egy no honnan tudja ha jo volt, mitol jo vajon, mert a fizikalis adottsag ferfiak szerint igen keves, az maximum nekik elony, ez tehat nem derult ki.
Tehat mitol, mikor jo egy no az ágyban?esetleg konyhaban, de nem fokozom, nem a helyszinen van a hangsuly:)Hogy egeszen pontos legyen a kerdes honnan tudja, hogy O is jo volt?:)
Tippeket alulra a boxba lehet bedobni, akar nev nelkul is:)? Lanyok?Fiuk?

Ram ne varjatok, egyelore en is csak kutakodok, es a parom szerint ez a nyar vege kerdesem:)