Wednesday, September 19, 2012

smink, zacsiban...


Nagyon keveset sminkelek, elsosorban a termeszetesseget szeretem mindenben.Legyen az viselkedes, megjelenes.
Nincs sok kellekem ebbol adodoan, sot az utobbi idoben majdnem teljesen mellozom.
Megis szivesen tajekozodom az uj divatszinekrol, pedig ott olvasas kozban tudom, hogy nem lesz narancsszinu kormom, szajruzsom, vagy szemhejam.Sot kek vagy lila sem:)
Arrol is sokat olvasok , milyen idokozonkent ellenorizzuk a smink dobozunkat, es dobaljuk ki a tobb eves darabokat, mielott kart szenvednenk.Arrol nem is beszelve, ha a dobozban leesett kupakok eredmenyekent kenodik szanaszet minden.Ha muanyag meg talan tisztithato, de nem maradektalanul.
Dollaros boltban jartam, ahol lattam ezt a zold zacskot, szepen osszehuzhato, megkotovel.
Ebben tartom azt a negy ot darabot, egyidosek, ha nem hasznalom el, igy, ahogy van kidobhato, a zacskoval egyutt, mivel 50 centert vettem.Meg akkor is, ha ujrahasznosito elvet vallok, de a fertozes erdekeben inkabb en is hajintok ilyet, el..Az sem elhanyagolhato, hogy folakaszthato, nyomast elkerulve, vagyis az alapozo nem fog a ruzsra mazolodni.
Plusz, azt hiszem szinten kedves ajandekotletnek is, akar dobogos helyezest is elerne, ha szavazasra bocsajtanam.



6 comments:

  1. Ki kellene dobnom egy-két dolgot nekem is.Felvásárolok, de van szavatossági idő is.
    Szép a zacskó és nagyon hasznos.Sajnálni fogod, ha el kell dobnod.:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eva:)egyszer a szemem fertozest kapott igy, bedagadt a szemhejam, a szemceruzatol.Azota nem gyujtok.
      Majd lehet csak a tartalma megy, mert tenyleg nagyon szep szinu:)

      Delete
  2. Látom, megtaláltad a megfelelő keretet! :) Örülök, hogy örülsz, és annak is hogy a saját fotókat is újra felteszed! A hóvirágok földben vannak már? Ez nem számonkérés, csak szimpla érdeklődés! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kati:))en ugy latom tokeletes, addig kerestem:)A hagyma termeszetesen homokban van, nagyon gondosan kezelek mindent, amit kapok:))Koszonom!!

      Ezek a fotok meg mindig az iPaddal keszulnek, nem ertem, hogy egyik egesz jo, masik meg teljesen homalyos lesz.

      Delete
  3. Természetesen ez is zöld:):):) Én nemrég szelektáltam és utána olvastam, hogy mi áll jól nekem, igy az új szépítkezős dolgaimat már igy vásároltam. :) a ruhákkal is ezt tettem, pinterestről keresgéltem szetteket és próbáltam úgy összeválogatni turiban, kik-ben, hogy hasonló legyen, minden mindennel passzoljon, hogy a kevesebb több legyen. lassan belejövök.:):) túl sok szín és kacat volt ruhák terén a szekrényemben.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tami:))a szine miatt vettem meg, aztan mire hazaertem kitalaltam mit teszek bele.Ilyen cikkeket en is mindig elolvasok, meg teszteket csinalok:))Ruhakat mar eleg regota igy vasarolok, de ugy vagyok idonkent, mint a rozsaszinu fotellal:)neha kell egy kirivo darab is valamibol.Pl szurke kardigan, fekete csizma, akkor kell egy malnaszinu sal:))
      Legyen vekony, hosszu, csak legyen:)

      Delete