Saturday, September 29, 2012

fotel helyett...


 
 ..ilyen az, amikor elindul a No vegre megvenni azt a kenyelmesen elnyult, karfa nelkuli , gyonyoru rozsdabarna fotelt, amivel mar ket hete szemez, meregetik egymast, es helyette hazajon egy 108 eves konyvvel, hozza egy vaza dukalt.Mert ugye aki a viragot es konyvet(sajat kiegeszitesem) szereti, az rossz ember nem lehet.
Minden nap  megneztem, reggel es delutan is a fotelt, es megszerettem, mert abban el lehetett volna nyulni, nem egyenes derekkal , mindig fegyelmezetten, es eppen ma, ma Szept.29 en. amikor kirakodo vasart rendeztek az antik utcamban, ahol utolag is megkovetek minden ferfit, mert nagyon sok volt, igazi tarsasagokba verodve rottak az utcat, pontosan az orrom elott vettek meg a fotelt:( valamiert nem egymasnak rendeltettunk), vagyis tovabb kell neznem, figyelnem, mert valahol biztosan var ram az az egy, az az egyetlen, amelyiket majd hazacipelem.


A dolog tanulsaga: amit elenk vet az elet, ragadjuk meg ott azonnal, ne varakozzunk, mert semmi nem tart(var rank) orokke:)



4 comments:

  1. Hasonló esetek történtek már velem is.
    Egy téli festmény miatt megyek vissza a mostanában a bolhapiacra, amit egyszer nem vettem meg. Megvette más, mert azóta nem látom, már nem reménykedem, hogy újra felbukkan.
    Ha mégis, akkor megírom neked, ha lesz vágyott foteled, várom tőled a hírt akkor is.:-)

    ReplyDelete
  2. Eva:)olyan erdekes ez, mert nekem is idore van szuksegem, hogy valami kialakuljon:D kozottunk, meg akkor is, ha targy.Es pont amikor bementem az eladot keresni, vette el a penzt.Akkorat csalodtam, mintha mar a hazbol loptak volna el:))sokaig fog hianyozni, de ha jon egy, ami folulirja, beszamolok, es varom a tied is;D

    ReplyDelete
  3. Én egyszer egy féllábú, értsd törött lábú porcelánbabát engedtem így el. Hetekig jártam utána a bolhapiacokat, hiába. Tudod, azt is megtapasztaltam, hogy ami a tiedé az hozzád kerül, míg, ha közben tesz egy kanyart, akkor is.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniko:)latom nem veletlenul talaltunk egymasra:))en nagyon sokai fogok szenvedni a fotel miatt, ugy hianyzik, mintha mar itt lett volna a hazban, szoval atelem, amit te.

      A befejezo mondatod nagyon igaz:)

      Delete