Tuesday, September 25, 2012

ajándék...


"A szavakat (...) pontosan kell használni az életben, ha azt akarjuk, hogy értékük legyen."/Márai


..mindig azokat az egyszeru hetkoznapokat szerettem, mint a mai is, vagy a holnapi lesz.
Senki nem erti majd miert log mosoly a szam sarkaban egesz nap, csak en.Senki nem erti majd miert vagyok oltozottebb a szokottnal, miert akarok kitunni, ha massal nem , a nyugodt jokedvemmel.Hiszen csak szerda van, szeptember 26.Majd zavarban lesznek, hogy mit felejtettek el.O hat semmit, jo moka lesz  ez.
Csak en unnepelek, unnepelem magam, es teged, akinek valahogyan koze lesz hozzam.Szerdan, a het felenel sem.
Meg ajandekot is keszitettem magunknak, egy madar  kalitkat alakitottam at kisse.Volt egyszer egy madaram, majd lett egy ures labon allo kalitkam.Fejemre csaptam minap, hogy milyen szep viragtarto is lehet folul, alul valami mas.A tetejet leoperaltam, meg nem tudom belole mi lesz, de valami lesz, mert szep.
Holnap  , Szeptember 26-an, 3 eves a blogom, 800 bejegyzest irtam, van kozottuk nehany egeszen szep...