Tuesday, September 18, 2012

mosolykeksz...

...ma ebredes utan a konyhaban rogton hidegzuhanyt kaptam, a kavefozo szo nelkul kozolte, hogy ennyi volt, nem mukodik tovabb.
Ahhoz meg almos voltam, hogy vitaba szalljak vele, emberelje mar meg magat, elvegre koran van, inkabb a gephez slattyogtam megkeresni hogyan keszitsunk torokosen kavet.A noveremmel ittam egyszer, de az csak szorakozasbol volt, ki akarta probalni, es O keszitette, nagyon nem figyeltem.
Talaltam a neten szamos leirast, nosza hozzafogtam.Azt irta ketszer szedjem le a habot, utana  varjak, amig ulepedik es akkor szurhetem.Na most aki a habot irta, anyukammal egy receptet olvashatott, mert kicsi koromban a vajat a cukorrral is habosra kellett kavarni, de soha nem lett habos.Es hiaba akadtam ki , panaszkodva az anyunak, legkozelebb is habosra kellett.Vagyis a kavem sem lett habos, de egy ideig forraltam es vartam.Az utolso nehany kortyot igazan meghagyhattam volna, mert azt ragas nelkul nem tudtam lenyelni:D keseru szajjal indultam el , majd ut kozben befordultam az autos kavezohoz.
A kavehoz  kaptam egy mosolygos  kekszet:) a keseru iz, a savanyu pofa eltunt.Igen, valoban a mosoly a legrovidebb ut 2 ember kozott, es egy bedoglott kavefozo kozott is...


Persze tovabbgondoltam a szuper otletuket, amivel a kozeledo oszt probaljak vidamma tenni...
Hamarosan Halaadast unnepelunk, itt joval elobb van, mint USA-ban, a regi idojaras viszontgasagok miatt.Azert regi, mert nehany eve +25-30 fokot merunk meg Oktoberben is.
De terjek mar vegre a lenyegre..ha valaki megadja a cimet, es olyan is, aki megadta mar(biztonsagi okokbol soha nem orzom meg) , boldogan kuldenek egy lapot egy ilyen mosolygos keksszel, amit majd en sutok.Illetve kuldenek egy mosolyt egeszen pontosan, mert nagyon halas vagyok a sok sok biztato, jo szavaitokert (is):)...

4 comments:

  1. Nos témánál vagyunk Ágnes:) tudod, hogy én szenvedélyes török kávézós vagyok, egyszer írtam is egy bejegyzést róla, azzal kezdem a napot és vallom mint a reklámban, bearanyozza a napomat. Erre a célra nálunk finomra őrölt kávét árusítanak, egy csésze vizet felforralsz, beleteszel egy kanál kávét és visszateszed felforralni, míg fel nem jön a habja, azt mondják az igazihoz ezt 5x kell megismételni:) és tényleg a zaccot nem kell meginni. Van egy kedvenc piros csészém, amitől nem tudok megválni, régi már, most az unokám kicsit felújította, egy narancs színű smajlit(ahogy ő mondja) ragasztott rá, hogy mosolygós bögréből igyam a kedvenc kávémat:)

    ReplyDelete
  2. Rozsa:)amint olvasni kezdtelek, eszembe jutott a beirasod:)a szep keszlet es az edeny , amiben keszited.Kar, hogy almos voltam reggel:D
    Aztan az is baj lehet, hogy ez nem olyan finomra daralt kave, de fogok venni, mert szerintem is finom lehet ugy.A neten is sokfelen jelolte, az izesitest is .Bar reggel csak feketen szeretem ujabban.
    Koszonom, hogy leirtad!!:)
    A csesze kedves darab lehet igy:)

    Rozsa Kedves, kuldd mar el legyszives a cimed, mert a napraforgoval osszecsatolnam ezt a mosolykekszecsket Neked:)

    (szerenyke@yahoo.ca)Koszonom!!
    Legyen nagyon szep a napod holnap!:)

    puszillak:)

    ReplyDelete
  3. Olvastalak tán hétfőn hullán, kidőlve, s néztem Csufikát. Szerintem nincs vele semmi gond, ő egy mellényes vagy bolerós cicc. A pofija meg kimondottan aranyos. Tudod, nekem ötször forralni a kávét nem lenne türelmem, de ez én vagyok.

    ReplyDelete
  4. Aniko:))az egesz eletem arrol szolt:"kislanyom en nem tudom neked honnan van ekkora turelmed" anyukamat idezve, de a noveremtol is hallottam rengetegszer, meg idegenektol is:)
    Ha igazan finomra vagyom, biztosan elkeszitem.Talan minden reggel en sem tudom, de hetvegen igen, kepes vagyok:)

    Csufika folyamatosan szepul., rajottem a szeretestol van:)

    ReplyDelete