Tuesday, September 18, 2012

mosolykeksz...

...ma ebredes utan a konyhaban rogton hidegzuhanyt kaptam, a kavefozo szo nelkul kozolte, hogy ennyi volt, nem mukodik tovabb.
Ahhoz meg almos voltam, hogy vitaba szalljak vele, emberelje mar meg magat, elvegre koran van, inkabb a gephez slattyogtam megkeresni hogyan keszitsunk torokosen kavet.A noveremmel ittam egyszer, de az csak szorakozasbol volt, ki akarta probalni, es O keszitette, nagyon nem figyeltem.
Talaltam a neten szamos leirast, nosza hozzafogtam.Azt irta ketszer szedjem le a habot, utana  varjak, amig ulepedik es akkor szurhetem.Na most aki a habot irta, anyukammal egy receptet olvashatott, mert kicsi koromban a vajat a cukorrral is habosra kellett kavarni, de soha nem lett habos.Es hiaba akadtam ki , panaszkodva az anyunak, legkozelebb is habosra kellett.Vagyis a kavem sem lett habos, de egy ideig forraltam es vartam.Az utolso nehany kortyot igazan meghagyhattam volna, mert azt ragas nelkul nem tudtam lenyelni:D keseru szajjal indultam el , majd ut kozben befordultam az autos kavezohoz.
A kavehoz  kaptam egy mosolygos  kekszet:) a keseru iz, a savanyu pofa eltunt.Igen, valoban a mosoly a legrovidebb ut 2 ember kozott, es egy bedoglott kavefozo kozott is...


Persze tovabbgondoltam a szuper otletuket, amivel a kozeledo oszt probaljak vidamma tenni...
Hamarosan Halaadast unnepelunk, itt joval elobb van, mint USA-ban, a regi idojaras viszontgasagok miatt.Azert regi, mert nehany eve +25-30 fokot merunk meg Oktoberben is.
De terjek mar vegre a lenyegre..ha valaki megadja a cimet, es olyan is, aki megadta mar(biztonsagi okokbol soha nem orzom meg) , boldogan kuldenek egy lapot egy ilyen mosolygos keksszel, amit majd en sutok.Illetve kuldenek egy mosolyt egeszen pontosan, mert nagyon halas vagyok a sok sok biztato, jo szavaitokert (is):)...