Saturday, September 22, 2012

csipetke...


1 egesz tojast keves soval, villaval folverunk.Majd fokozatosan adjuk hozza a lisztet, amennyit folvesz, kemeny tesztat gyurunk, kapunk igy.Kis darabokat szakitunk, kilapitjuk es allando lisztezett kezzel csipegetjuk.Ha keszen vagyunk kiteritjuk , egyenletesen elosztva, szaradni.Kis zsakban sokaig tarolhato igy.

A kotenyem miutan megkotottem, bemosakodtam.Egyedul voltam, es most orultem, hogy senki nem latja meddig mosom a kezem, a kormom alatt is.Mintha operalni mennek, kaptam mar meg.Nem mindig, de olykor bant az, ahogy zavarba tudnak hozni.Talan szegyellem  a szokasaimat masok elott, pedig van, eleg sok olyan van, amivel en hozok masokat zavarba.Mekkora ellentmondas, majdnem olyan, mint a mulo nyar- korai osz.Bent mar huvos van, az elgyengult Nap keves ahhoz, hogy melegen tartsa a hazat.A kinti levego meg nyarat idez.Kis kotenyemmel, talkammal ki is ultem, es csipegettem.Evek ota nem csinaltam, de most kedvem volt.

Csipegettem, kalandoztam, elveztem a cirogato sugarakat, lelkem keszitettem a vendegeimre, akik hamarosan erkeztek...


* akit erdekel a csipetke hol vegezte:):http://agnesfoz.blogspot.ca/