Friday, February 22, 2019

kompenzálok...

 Ha idojaras blogot irnek, erre a hetre is megrajzolhatnam a sinus gorbeket, mint egy algebrai feladatban.A het elejen -23  fok volt, ma meg +4, a futest is lekapcsoltam a kocsiban.
A part menten jottem, a viz rajzolatat koveti az autout.Ma mar lehetett latni itt ott a vizet, most eppen zoldes volt.A kicsapodo hullamok osszefagytak a meg honap elejen hullott nagymennyisegu hoval.Olyan , mint egy hofal, hobol keszult fal.Maskor is volt mar hasonlo jelenseg,de megis, mindig sikerul racsodalkoznom. Ma a siralyok a hofal tetejen sorakoztak, sutott a Nap rajuk is.


Emberi kapcsolatokra ervenyesitik a mondast: amit nem tudunk, nem faj..ezen toprengtem a latvany mellett.Vajon valoban letezik e olyan, hogy nem tudunk olyat, ami fajhat..mindegy milyen kapcsolat, ferfi-noi, baratsag, szulo gyerek, az ember kierzi szerintem.Ha nem is a valodi kivaltot, de a zavaro elhallgatast.Szabad e mindent megosztani, kitenni magunkat kenyes helyzetbe, nem tudjuk milyen reakciot valt ki, de egy biztos , felszabadit.


Alaszkarol lattam filmeket a kozelmultban.Nehol lelegzetelallito a szepsege.Az egyszeru, igazan puritan fahazak beleolvadnak a szepbe..nem is illene oda mas es nekem sem kellene mas, ha ilyen diszletben elhetnek.Rajottem azert vagyom a szepre, legyen az barmi, egy ruha, egy szin, egy illat, kompenzalom magam.A termeszet szepsege csak kompenzalhato, ideig oraig potolhato, de soha nem helyettesitheto.