Friday, February 1, 2019

Amikor...


... masnap vagy nehany nappal kesobb visszaolvasom az elozo irasom,sokszor szivesen kitorolnem.Utalom a tomondataimat, a szohalmozast, a rengeteg helyesirasi hibat, amit csak en magam eszrevetelezek.Mennyi lehet valojaban?! Nem baj,ez vegulis csak egy naplofele,ahova hol ilyen hol olyan hangulatban rogzitek valamiert fontosnak hitt dolgokat.Ez vagyok en is a tomondatos, a halmozos,de legalabb eredeti, nem mesterkelt, nem kontrolalt.

Ugy tunik ma volt az utolso nap ebbol a sarkvidekrol learamlott levegobol, mar mindenkinek elege lett, meg nekem is.Onnan tudom,hogy abszolut hideg van, hogy bar sut a Nap de nem olvadnak a  jegcsapok, nem latyakosodik az osszepreselt hotomeg.Szilardda fagyott irdatlan mennyiseg.Ma reggel -18 fok volt, szelben -29-nek ereztuk.Tegnap ez meg -34 volt.Az angolok beszelnek az idojarasrol ennyit,mint en is a kiralyno foldjen, valami beutes lehet.Tegnap eloszor begyujtottam a kandalloba is, a negylabuak odasergelettek, nagyon elveztek.Meg az Ikeaban vettem nekik egy ledobhatos szormet, azon terultek el.Szinten a heten tonkrement a habverom es a hajszaritom,amit ma potoltam is.


Holnap masodika, vagyis mormota nap lesz. Tudom,hogy csak jatek az egesz, a gyerekeknek csinaljak, rendezik meg ilyen komolyan, szinte tudomanyosan.Meg soha nem volt rovid a tel, nem jott koran a tavasz, az iden sem fog.Az elso rugyek talan aprilisban jelennek majd meg, elobb soha es meg utana is lesz egy egy hozapor.Minden evszakot egyforman szerettem es a valtozas torvenyszerusege miatt ez sem igy van mar.Mar a hideget, a telet szeretem a legjobban.Persze ennel a mostani homersekletnel valami konszolidaltabb erzetben.-12 fok mar egeszen emberi, haloinges minuszos martozashoz kivalo:)
Holnap hajnalban kb fel hatkor fogok ebredni, a kozvetites miatt, sajnos tavaly lemaradtam rola.Utolag olvasva meg semmi nem olyan,mint a jelenben, amit atel az ember onmaga.
Most meg megyek kutyaszanrol almodni..mellesleg irtam nekik, egy napot lefoglaltam ebben a honapban.A problema, hogy 3 orara van eszakra, ahova a ferjemnek nem ajanlott meg jonni.Nos,majd kiderul mi lesz ebbol..makacs,visszatero alom..


* az elso fotoval jatszottam, az eredetiben nem en ulok:) 

** a masodik /harmadik foton  a to gozolog , a viz melegebb,mint a korulolelo levego,pedig a viz sem igazan meleg..